Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christg
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:49
Graag zou ik willen weten of het mogelijk is om via mijn Onkyo RZ820 versterker muziek te verzenden naar een bluetooth koptelefoon.

Ik heb laatst een Senheiser bluetooth koptelefoon gekocht maar kreeg hem helaas niet gepaired met mijn Onkyo.Het lukte wel om te pairen naar mijn S7 telefoon.

Ik weet dat Onkyo bluetooth V4.1 heeft en de Senheiser koptelefoon V4.0 (Misschien is dat het probleem)

Ik ben nu van plan om eventueel de JBL Everest Elite 700NC te kopen die bluetooth V4.1 heeft, of de Bose soundlink 11 waarvan ik de bluetooth versie niet weet.

Maar als ik te horen krijg dat het gewoon niet mogelijk is dan scheelt mij dat veel omruil acties.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:40
[verwijderd]

[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:37
Mar.tin schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:01:
Er is met je versterker zeer waarschijnlijk enkel een inkomende mogelijkheid voor geluid via bluetooth.
Dat. Bluetooth op een receiver is om een bron (bijvoorbeeld een mobiele telefoon) naar de receiver te connecten en muziek naar de receiver te pushen, niet om audio vanaf de receiver te versturen.

Je zal met een Audio Out op de receiver naar een Bluetooth adapter moeten werken om bijvoorbeeld een Bluetooth hoofdtelefoon aan te sluiten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• christg
Ok.
Dan is het voor mij nu duidelijk dat het alleen maar mogelijk is met een bluetooth adaptor.
Zal nu waarschijnlijk voor een koptelefoon kiezen die bedraad is.
Dan kan de vriendin goede elende slechte elende kijken en ik lekker muziek luisteren.

Bedankt voor jullie advies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:40
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christg
Ja deze bluetooth adaptor heb ik inmiddels gekocht bij aliexpress.
Aangesloten op mijn koptelefoon plug van de onkyo versterker.
Werkt voor mij perfect in combinatie met de Senheiser bluetooth koptelefoon.

Probleem opgelost en bedankt voor jullie reacties.
Pagina: 1