Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 20:54
LuPo schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:44:
[...]

Vandaag de zwarte ontvangen. Mooie cover inderdaad! Erg mooi dun en de telefoon ziet er nog heel mooi uit.
Zijn die mofi hoesje glad of heb je wel grip.
naked vind de nokia 8 een beetje the glad..
mijn nillkin hoesje is uitzichzelf bij de Bovenste hoeken stuk gegaan.
Begon met een haarscheurtje en nu is er een aan beide zijden een hoekje weg ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DarkChylde schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 16:43:
[...]
Zijn die mofi hoesje glad of heb je wel grip.
naked vind de nokia 8 een beetje the glad..
mijn nillkin hoesje is uitzichzelf bij de Bovenste hoeken stuk gegaan.
Begon met een haarscheurtje en nu is er een aan beide zijden een hoekje weg ;(
hardware-lover in "[Nokia 8] Het grote Accessoires topic"

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 20:54
thanks! overheen gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kontroll
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-06 08:02
Voor diegenen die er wat aan hebben: van deze Flip cover ben ik erg tevreden:
http://s.aliexpress.com/Ez2Q7zqY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:22
Ramon 73 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 20:23:
[...]

Update: na een reset lijkt het focussen van de camera sneller te gaan. Niet direct na het openen van de camera app, maar gaat iets soepeler dan voorheen.
QC laden ligt blijkbaar aan mijn laadkabel! Als ik de USB-C plug erin steek met de tekst naar boven dan loopt het laden probleemloos, andersom wordt gewoonweg niet geladen. Dat weet ik pas van vandaag dus heb nog geen nieuwe laadkabel kunnen halen voor test (de nood is niet zo hoog dat ik persé naar MM moet om voor teveel geld een kabel te gaan kopen)
Bij AliExpress voor een paar euro een Spedu USB C kabel bestellen.

[Nokia 8] Het grote Accessoires topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-06 07:17
Frappuccino schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 20:54:
[...]

Bij AliExpress voor een paar euro een Spedu USB C kabel bestellen.

[Nokia 8] Het grote Accessoires topic
+1 Thnx

Ik volg Dodge op youtube en heb even in zijn opsomming gekeken en een Blitzwolf Ampcore TC9 kabel besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Deze post is eigenlijk een reactie op een bericht uit het Nokia 8 ervaringentopic (Ramon 73 in "[Nokia 8] Ervaringen & Discussie"), maar omdat het om accessoires gaat plaats ik hem in dit topic met een verwijzing hier naar toe.
Ramon 73 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 21:07:
[...]

+1 Thnx

Ik volg Dodge op youtube en heb even in zijn opsomming gekeken en een Blitzwolf Ampcore TC9 kabel besteld.
Ik gebruik zelf deze vaak 's nachts en op mijn werkkamer:
Cwxuan USB Type-C Detachable Magnetic Braided Charging Data Cable (1m) - http://www.dx.com/p/cwxua...ging-data-cable-1m-466655
Ik heb niet de indruk dat ie QC3.0 goed doorlaat, maar mijn Nokia 8i laad er wel voldoende goed mee op

Ik heb hem nog snel even getest met mijn RuiDeng UM34C en daar kwam net dit uit:

Kabel weerstandstest:
Weerstand: 10.000 ohm
Ingangsvoltage: 5,08V
Uitgangsvoltage: 5,07V

Tijdens opladen:
Ingangsvoltage: 5,03V
Ampèrage: 1,394A

Oplaadprotocolherkenning: Samsung

Verder heb ik in de woonkamer bij mijn bank deze lange kabel in gebruik:
Phonejuice 3 meter lange USB C kabel – Wit - https://shop.phonejuice.n...naar-usb-3-meter-wit.html
Ooit eens in het Phonejuice schap bij de lokale Plus supermarkt gekocht.

En die heb ik ook net ff snel getest:

Kabel weerstandstest:
Weerstand: 10.000 ohm
Ingangsvoltage: 5,03V
Uitgangsvoltage: 5,02V

Tijdens opladen:
Ingangsvoltage: 5,47V
Ampèrage: 2,222A

Oplaadprotocolherkenning: onbekend

Maar ik heb hem ook vaak genoeg op 9V en 12V gezien. DetTelefoon was nog niet zo leeg dat ie de hoogste voltages opvroeg. Mijn telefoon laad hier normaal gesproken wel lekker snel mee op. En omdat een stopcontact niet direct bij de bank in de buurt zit is de lengte van de kabel ook wel prettig. :)

Beide testen heb ik uitgevoerd met deze QC3.0 oplader:
SPEDU Qualcomm Quick Charge 3.0 Eu Plug 30W Dual USB Fast Charger For samsung galaxy S8 iphone xiaomi Universal Portable charger - https://www.aliexpress.co...g-galaxy/32826233713.html
Overigens kom ik er bij het schrijen van dit bericht achter dat deze oplader over een week flink in de aanbieding is.

En nog even 2 fotootjes van mijn meetmethode (klik er op voor grotere versie):
Meetmethode kwaliteit USB kabels (1/2) Meetmethode kwaliteit USB kabels (2/2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Ramon 73 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 21:07:
[...]

+1 Thnx

Als je van lange kabels voor QC3.0 houdt dan kan ik je 3 meter witte USB C kabel van Phonejuice wel aanraden. Zie mijn bericht in het accessoires topic: Joen in "[Nokia 8] Het grote Accessoires topic"

• vertedntz
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-05 17:24
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.29054c4dg6MwGL

Deze vandaag geplaatst op mijn Nokia 8,zeer gemakkelijk te plaatsen en dekt het volledig scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:26
hardware-lover schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:46:
[...]

Vandaag de blauwe mogen ontvangen en eerste indruk is prima. Chique uitstraling en het materiaal voelt lekker (en stroef) aan. Wel gevoelig voor vettigheid zo te zien, maar alles beter dan die originele gladde achterzijde waar ik met mijn droge handjes maar moeilijk grip op krijg.
Helemaal eens, ik heb de mijne vandaag binnengekregen. Krijg nu de telefoon alleen bijna niet meer in m'n broekzak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-06 22:45
vertedntz schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:09:
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.29054c4dg6MwGL

Deze vandaag geplaatst op mijn Nokia 8,zeer gemakkelijk te plaatsen en dekt het volledig scherm.
Zitten er nog halo's aan de randen? Ofwel ruimte onder de zijkanten? Anders bestel ik deze ook gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-06 22:45
evilution schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 09:05:
Iemand een suggestie voor een goed passende tempered glass screenprotector? Ik heb er nu al twee retour gezonden vanwege te klein, er blijf nog zo'n 3-5 mm scherm rondom vrij. Is er niet iets wat de ronding van van het scherm meer volgt? Liefst bij een nl webshop.
Jij nog een goede kunnen vinden. Ik zie op https://forum.xda-develop...-protector-t3680203/page3 nog wel wat goede, maar niet beschikbaar in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Ik ben op zoek naar een magnetische laadkabel die snelladen ondersteunt. Ik had een elough 3 in 1 besteld maar hier werkt snalladen niet?

Iemand een tip voor een magnetische laadkabel die wel snelladen ondersteund? Liefst verkrijgbaar bij een winkel waar ik niet mijn persoonlijke gegevens aan de CCP hoef te overhandigen...

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Pagina: 1 2 Laatste