Foutieve informatie Samsung S8 Bixby knop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HtheB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-08 14:58
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven.

Om welk artikel gaat het?
nieuws: Samsung werkt aan mogelijkheid om Bixby-knop uit te schakelen

Wie is de auteur?
@arnoudwokke

Wat is je feedback?
Staat dat het herprogrammeren van de Bixby knop niet mogelijk is. Dit is incorrect.
Men kan nog steeds (zelfs met de nieuwste fw) de knop her programmeren.
Bijvoorbeeld met BxActions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Het lijkt erop dat het alleen gold voor de USA T-Mobile uitgebrachte firmwares die de knop wijzigen onmogelijk maakten. http://www.androidpolice....g-recent-t-mobile-update/ Dus ben het met je eens dat dit geen volledig beeld geeft van de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HtheB
Soldaatje schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:11:
Het lijkt erop dat het alleen gold voor de USA T-Mobile uitgebrachte firmwares die de knop wijzigen onmogelijk maakten. http://www.androidpolice....g-recent-t-mobile-update/ Dus ben het met je eens dat dit geen volledig beeld geeft van de situatie.
Dat is oud nieuws. Het werkt weer tegenwoordig met de nieuwste versie van BxActions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HtheB
@arnoudwokke : Even reageren en de artikel aanpassen is niet zo moeilijk toch?...
Ondertussen zijn we al weer een dagje verder. Ach ja, ik merk dat Tweakers steeds meer Apple liefhebber is....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:29

arnoudwokke

Redacteur
Staat dat het herprogrammeren van de Bixby knop niet mogelijk is. Dit is incorrect.
Men kan nog steeds (zelfs met de nieuwste fw) de knop her programmeren.
Je hebt gelijk, ik heb het aangepast :)
Even reageren en de artikel aanpassen is niet zo moeilijk toch?...
Klopt. Tussen jouw melding en de fix zat 25,5 uur en hier zit ik het te fiksen... in mijn vrije tijd. Vind ik niet erg, zeker als mensen de feedback zo goed geven als jij deed in je openingspost. Dat is waardevol, handig en respectvol.

Soms duren dingen eventjes. We zijn allemaal mensen immers :)