Ik zoek een?
Een budgetsmartphone met goeie prijs/kwaliteit verhouding
Wat is je budget?
Maximum €200
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het apparaat is voor dagdagelijks gebruik, standaard apps (WA, FB, trein, nieuws, muziek, etc)
Wat heb je zelf al gevonden?
https://tweakers.net/pric...311;581041;738867;667999/
Een kennis van mij is op zoek naar een nieuwe smartphone (nadat hij zijn vorige heeft leren zwemmen).
Ik had hem aangeraden wat rond te neuzen op het internet (o.a. tweakers) en al een shortlist van eisen en eventueel modellen te selecteren.
Zoals hierboven heeft hij een selectie gemaakt.
Nu lijken al deze toestellen wel erg hard op elkaar en vraagt hij zich af welke precies te kiezen.
Bijvoorbeeld de Swift 2 en de Nokia 5 zijn bijna gelijk, doch verschillen deze in prijs.
Hij hecht alleszins belang aan een goeie batterijduur en gemakkelijk gebruik.
Goed updatebeleid, extra functionaliteit zijn leuke extras.
Mijn vraag is nu, kunnen jullie hier jullie licht laten over schijnen en wat meer duidelijkheid verschaffen.
Eventueel aanduiden waarom een apparaat wel/niet te kiezen en of een beter voorstel te doen.
Alvast bedankt.
Een budgetsmartphone met goeie prijs/kwaliteit verhouding
Wat is je budget?
Maximum €200
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het apparaat is voor dagdagelijks gebruik, standaard apps (WA, FB, trein, nieuws, muziek, etc)
Wat heb je zelf al gevonden?
https://tweakers.net/pric...311;581041;738867;667999/
Een kennis van mij is op zoek naar een nieuwe smartphone (nadat hij zijn vorige heeft leren zwemmen).
Ik had hem aangeraden wat rond te neuzen op het internet (o.a. tweakers) en al een shortlist van eisen en eventueel modellen te selecteren.
Zoals hierboven heeft hij een selectie gemaakt.
Nu lijken al deze toestellen wel erg hard op elkaar en vraagt hij zich af welke precies te kiezen.
Bijvoorbeeld de Swift 2 en de Nokia 5 zijn bijna gelijk, doch verschillen deze in prijs.
Hij hecht alleszins belang aan een goeie batterijduur en gemakkelijk gebruik.
Goed updatebeleid, extra functionaliteit zijn leuke extras.
Mijn vraag is nu, kunnen jullie hier jullie licht laten over schijnen en wat meer duidelijkheid verschaffen.
Eventueel aanduiden waarom een apparaat wel/niet te kiezen en of een beter voorstel te doen.
Alvast bedankt.