Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en heel soms wat video editen. Ik weet dat de Ryzen beter is op het gebied van video editen vanwege de meerdere cores maar aangezien ik meer game gaat de voorkeur naar de I5. Als iemand goede argumenten waarom ik beter Ryzen kan kiezen dan hoor ik het graag.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een maximum op basis van de kosten en voordelen die de onderdelen hebben. Dus niet echt een maximum maar wel een limiet (zie lijstje).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope geen onderdelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stille behuizing, stille videokaart, stille voeding, stille cpu. Ik ga overclocken maar ik zorg dat als alles op idle staat dat het allemaal muis stil is. De hoogst mogelijke fps voor de meeste goedkope prijs.
Ga je overklokken?
Ik ga zover mogelijk overclocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Aanmerkingen op het lijstje dat ik hieronder heb. Zijn er dingen die ik over het hoofd zie? Dingen die ik kan veranderen die game fps hetzelfde/hoger brengt zonder extra kosten? Andere voorkeuren, slechte ervaringen met onderdelen?
Alvast bedankt!
Voornamelijk gamen en heel soms wat video editen. Ik weet dat de Ryzen beter is op het gebied van video editen vanwege de meerdere cores maar aangezien ik meer game gaat de voorkeur naar de I5. Als iemand goede argumenten waarom ik beter Ryzen kan kiezen dan hoor ik het graag.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een maximum op basis van de kosten en voordelen die de onderdelen hebben. Dus niet echt een maximum maar wel een limiet (zie lijstje).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope geen onderdelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stille behuizing, stille videokaart, stille voeding, stille cpu. Ik ga overclocken maar ik zorg dat als alles op idle staat dat het allemaal muis stil is. De hoogst mogelijke fps voor de meeste goedkope prijs.
Ga je overklokken?
Ik ga zover mogelijk overclocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Aanmerkingen op het lijstje dat ik hieronder heb. Zijn er dingen die ik over het hoofd zie? Dingen die ik kan veranderen die game fps hetzelfde/hoger brengt zonder extra kosten? Andere voorkeuren, slechte ervaringen met onderdelen?
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 124,- | € 124,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 608,90 | € 608,90 |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 64,79 | € 64,79 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 77,50 | € 77,50 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2515H Zilver, Zwart | € 297,63 | € 297,63 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 2 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 65,95 | € 131,90 |
| 1 | EVGA SuperNOVA 750 G2 | € 120,24 | € 120,24 |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 125,50 | € 125,50 |