Ik zoek een?
telefoon van de chinese markt, gezien mijn budget en eisen.
Wat is je budget?
Hiervoor wil ik ongeveer tussen de 400 en 500 euro aan uitgeven incl verzenden
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De telefoon zal ik voornamelijk gaan gebruiken om te whatsappen, social media, foto's te maken en soms een spelletje. En verder de algemene apps.
Wat heb je zelf al gevonden?
Afgelopen dagen heb ik zelf meerdere topics/reviews gelezen. Hieruit ben ik zelf op de volgende toestellen gekomen, alleen twijfel ik nog heel erg.
- OnePlus 5
- Xiaomi MI6
- Xiaomi MI A1
Alle 3 worden ze als goed aangeschreven, alleen kunnen jullie mij een duidelijk verschil brengen welke er toch uitspringt om te kiezen?
Welke vragen heb je hier nog over?
Op welke site kan ik het beste bestellen? Gearbest, Aliexpress of Banggood?
Alvast bedankt! ps. heb op dit moment een Samsung Galaxy S6, alleen ga niet voor de nieuwe S8 gezien het budget. De nieuwe telefoon is in combinatie met een huidig KPN Sim Only.
telefoon van de chinese markt, gezien mijn budget en eisen.
Wat is je budget?
Hiervoor wil ik ongeveer tussen de 400 en 500 euro aan uitgeven incl verzenden
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De telefoon zal ik voornamelijk gaan gebruiken om te whatsappen, social media, foto's te maken en soms een spelletje. En verder de algemene apps.
Wat heb je zelf al gevonden?
Afgelopen dagen heb ik zelf meerdere topics/reviews gelezen. Hieruit ben ik zelf op de volgende toestellen gekomen, alleen twijfel ik nog heel erg.
- OnePlus 5
- Xiaomi MI6
- Xiaomi MI A1
Alle 3 worden ze als goed aangeschreven, alleen kunnen jullie mij een duidelijk verschil brengen welke er toch uitspringt om te kiezen?
Welke vragen heb je hier nog over?
Op welke site kan ik het beste bestellen? Gearbest, Aliexpress of Banggood?
Alvast bedankt! ps. heb op dit moment een Samsung Galaxy S6, alleen ga niet voor de nieuwe S8 gezien het budget. De nieuwe telefoon is in combinatie met een huidig KPN Sim Only.