Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game Laptop compatible met VR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Voor mijn stage mag (of moet) ik een laptop uitkiezen waar minecraft in VR op gedraaid kan worden. Het is dus belangrijk dat de laptop VR compatible moet zijn.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Het budget wat ik heb gekregen van mijn stagebegeleider is €1200,- max misschien kan ik het nog opschalen als er echt geen laptops zijn onder deze prijsklasse.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

De laptop wordt vooral tijdens workshops met externen gebruikt, een lang accuduur is luxe maar geen vereiste (kan ook aan stroom aansluiten)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Ik heb onderzoek gedaan naar wat de recommended specificaties zijn en naar de minimum specificaties alleen het is lastig om een VR compatible laptop te vinden (ik las iets met moet HDMI 1.3 zijn)

aanbevolen specificaties:
NVIDIA GTX 1060/AMD Radeon RX 480 of beter
NVIDIA GTX 970/AMD Radeon R9 290 of beter
Intel i5-4590 (of vergelijkbaar) of beter
Meer dan 8 GB RAM
Compatibele HDMI 1.3-video-uitvoer
3 USB 3.0-poorten, plus 1 USB 2.0-poort
Windows 7 SP1 64-bits of nieuwer

minimale specificaties
NVIDIA GTX 1050 Ti/AMD Radeon RX 470 of beter
NVIDIA GTX 960 4 GB/AMD Radeon R9 290 of beter
Intel i3-6100/AMD FX4350 of beter
Meer dan 8 GB RAM
Compatibele HDMI 1.3-video-uitvoer
1 USB 3.0-poort, plus 2 USB 2.0-poorten
Windows 8.1 of nieuwer

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:13
Zou je zelf ook een of meerdere lijstje willen maken van een build laptop's uit kunnen kiezen waarvan jij denkt dat het binnen jouw budget en aan jouw vereisten voldoet?
Het word hier namelijk wel op prijs gesteld dat je hierin wat meer inzet toont en je doet hiermee extra kennis op wat ook niet verkeerd is.

[ Voor 7% gewijzigd door JohanNL op 18-09-2017 20:49 ]

In vino veritas, in aqua sanitas