Hoi,
Ik heb de Samsung Gear IconX gekocht, ongeveer een haar geleden. Nu is het zo dat deze gigantisch snel leeg gaan. Het is me bekend dat je 1 uur kan luisteren naar muziek en dat het doosje de oordopjes nog 1x extra op kan laden. Dit is dat ook niet het probleem.
Het probleem is dat de oordopjes ontladen op het moment dat ik deze niet gebruik. Bijvoorbeeld: Ik laadt ze van zondag op maandag op. Ik haal ze er maandagochtend uit en ik neem hem donderdag mee naar fitness. Vervolgens kan ik ze niet gebruiken omdat zowel de oordopjes als het doosje leeg zijn. Afhankelijk van hoeveel geluk ik heb zullen ze zelfs op dinsdagavond al leeg zijn.
Het is een bekend probleem:
https://us.community.sams...rue/page/1/thread-id/4896
Ik heb het volgende gedaan:
- Ik ben teruggegaan naar de Media Markt en die hebben de oordopjes naar DynaFix gestuurd. Die hebben gezegd dat er niks aan de hand is. Zie onderstaande quote voor de tekst die ze me hebben geschreven in de meegeleverde brief. Het grappige is dat deze brief zowel Nederlands als Frans was, waardoor ik denk dat ze deze brief al vaker nodig gehad hebben.
- Ik heb Dynafix gebeld. Zelfde antwoord.
- Ik heb Samsung gebeld. Die hebben me verteld naar de Media Markt verwezen.
Is er nu nog iets wat ik kan doen?
Ik heb de Samsung Gear IconX gekocht, ongeveer een haar geleden. Nu is het zo dat deze gigantisch snel leeg gaan. Het is me bekend dat je 1 uur kan luisteren naar muziek en dat het doosje de oordopjes nog 1x extra op kan laden. Dit is dat ook niet het probleem.
Het probleem is dat de oordopjes ontladen op het moment dat ik deze niet gebruik. Bijvoorbeeld: Ik laadt ze van zondag op maandag op. Ik haal ze er maandagochtend uit en ik neem hem donderdag mee naar fitness. Vervolgens kan ik ze niet gebruiken omdat zowel de oordopjes als het doosje leeg zijn. Afhankelijk van hoeveel geluk ik heb zullen ze zelfs op dinsdagavond al leeg zijn.
Het is een bekend probleem:
https://us.community.sams...rue/page/1/thread-id/4896
Ik heb het volgende gedaan:
- Ik ben teruggegaan naar de Media Markt en die hebben de oordopjes naar DynaFix gestuurd. Die hebben gezegd dat er niks aan de hand is. Zie onderstaande quote voor de tekst die ze me hebben geschreven in de meegeleverde brief. Het grappige is dat deze brief zowel Nederlands als Frans was, waardoor ik denk dat ze deze brief al vaker nodig gehad hebben.
- Ik heb Dynafix gebeld. Zelfde antwoord.
- Ik heb Samsung gebeld. Die hebben me verteld naar de Media Markt verwezen.
Is er nu nog iets wat ik kan doen?
De Earbuds gaan nooit helemaal uit waardoor ze langzaam leeglopen, de in de lader ingebouwde batterij laad de earbuds wel op maar als deze niet op een laadadapter aangesloten word zal deze ook na een aantal dagen helemaal leeg zijn waardoor de Earbuds eerst geladen moeten worden voor gebruik.
Verder hebben wij uw toestel grondig onderzocht en is gebleken dat uw toestel volledig in orde is en voldoet aan alle specificaties, welke gesteld worden door de fabrikant
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, verblijven wij,
Met vriendelijke groet,
Team Samsung Repair
Dynafix