Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1948
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-03-2024
In artikel over later betalen met Rabo-app, staat een hilarische taalfout.
Er staat namelijk "op het gemak (poepdoos of plee) betalen" i.p.v. op HUN gemak.
Leuk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-10 22:42
Als je taalvoutjes gaat verbeteren. Onthoud dan wel dat 'hun', bezittelijk is. Gemak is geen bezit ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:25

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
7Sins schreef op maandag 18 september 2017 @ 10:53:
Als je taalvoutjes gaat verbeteren. Onthoud dan wel dat 'hun', bezittelijk is. Gemak is geen bezit ;).
Hangt van de definitie van 'gemak' af (hint: https://nl.wikipedia.org/wiki/Gemak)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1948
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-03-2024
Beste 7Sins. Meen je dit nou, of steek je de gek met me? Ooit ergens geleerd dat men de mensen op hen gemak stelt?
Het was van mijn kant slechts een bemerking. Als dit tot gevolg heeft dat er zulke reacties komen, heb ik op deze site niets meer te zoeken. Gegroet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Paul1948 schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:01:
Beste 7Sins. Meen je dit nou, of steek je de gek met me? Ooit ergens geleerd dat men de mensen op hen gemak stelt?
Het was van mijn kant slechts een bemerking. Als dit tot gevolg heeft dat er zulke reacties komen, heb ik op deze site niets meer te zoeken. Gegroet.
Ik vond zijn opmerking (ongeacht of het correct is) vrij netjes. Waarom meteen zeggen dat je de website gaat verlaten?