Defunctus Deo Juvente
Jawel..Op maandag 09 juli 2001 15:32 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Oke hij's mooi gemod, maar je wilt toch niet zeggen dat je het model MOOI vind???
Defunctus Deo Juvente
Sorry ik weet niet hoe die heet,ik heb 'm weleens gezien op Got.
Als je de eigenaar ervan kan vinden,dan kun je het hem vragen.
Wat is er zo lelijk dan aan die kast..?Op maandag 09 juli 2001 15:33 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Over smaak valt niet te twisten, maar ik vind het model ook niet mooi. De MOD wel..
En mod is zeker mooi
Waarom is ie lelijk dan.. te klein gepropt?
Defunctus Deo Juvente
Maar dat Logitech stuur heb ik ook!
WAT IS ER DAN LELIJK AANOp maandag 09 juli 2001 15:39 schreef Duderuud het volgende:
Mod is mooi, kast niet...
Maar dat Logitech stuur heb ik ook!
Wil de eigenaar van deze kast zich ff melden bij de kass aub
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
dan is alles mooiOp maandag 09 juli 2001 15:36 schreef HappyFun het volgende:
.....Als Limp_Bizkit uhm heeft gespoten.....
Ben ik de enige die je kast(zelf zonder casemod) mooi vind flik je me dit
Laat me dan igg ff weten welke kastmerk dit is..

Niemand die dit plaatje kan editten
Wie weet waar ik zo'n klokje als in deze Z3(BMW) kan kopen in het zilver..
Defunctus Deo Juvente
BMW dealer niet..gecheckt(broer is autogek)Op maandag 09 juli 2001 15:56 schreef Tha_Roeltje het volgende:
BMW dealer ?
sloop ?
En sloop --> Z3 die special dat klokje heeft is 1:100000
Defunctus Deo Juvente
De naam van de kast is dus Suave Case..
Alleen weet iemand een nederlandse shop die uhm verkoopt..?
Defunctus Deo Juvente
Eindelijk iemand..Op maandag 09 juli 2001 16:03 schreef Guider het volgende:
Ik vindt het model wel mooi voor al de voorkant
Defunctus Deo Juvente
bumpers? muah, vind ze meer aribagsOp maandag 09 juli 2001 15:31 schreef HappyFun het volgende:
[afbeelding]
Hoe heet deze kast of van welk merk is deze kastEn die "bumpers" aan voorkant en achterkant zijn standaard of moeten die erop gezet worden..
O, het ging over de case
ziet er vet uit ja
Verwijderd
Rode XOp maandag 09 juli 2001 16:10 schreef Tha_Roeltje het volgende:
rode X ?
Uhm..me ma heeft een Z3Op maandag 09 juli 2001 16:11 schreef Tha_Roeltje het volgende:
[..]
Flink mes meenemen, en Z3's opzoeken, als je er een tegenkomt .....
Je moet sportpakket nemen en nog wat wil je die klok erin krijgen..
Defunctus Deo Juvente
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
kijk anders op mijn site.. onder case 2001.. dan nominatie.. en dan staat die daar ergens.. het is de mod van solosmotsOp maandag 09 juli 2001 16:21 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Ik krijg echt een rode X... ik wil kast zien!!
K*T XP!
misschien doen die foto's het wel..
Waar heb je die kast gekocht..?Op maandag 09 juli 2001 16:20 schreef FragDaddy het volgende:
ik heb die kast nog thuis staan ! wil wel ruilen voor een rackmount kast
Defunctus Deo Juvente
Ja sorry voor de late reply, ik zit niet de hele dag hiero
Maar zoals iemand al zei, het is een Suave. Kreeg ik bij de PC toen ik em laten bouwen (twee jaar terug was ik nog een newbie weetjewel). Maar goed, het is al een oud model, er is al een nieuwere versie. Ik geloof dat een gozer die Dutch_17 heet ofzo een nwe heeft en deze heeft gemod (lichtblauw).
Als je meer van deze case wil zien en over de MOD-actie ga dan naar mijn saait: http://Solosmots.cjb.net
Dutch_17 ga ik dan eens ff opzoeken..Op maandag 09 juli 2001 17:45 schreef Solosmots het volgende:
Eej'!
Ja sorry voor de late reply, ik zit niet de hele dag hiero
Maar zoals iemand al zei, het is een Suave. Kreeg ik bij de PC toen ik em laten bouwen (twee jaar terug was ik nog een newbie weetjewel). Maar goed, het is al een oud model, er is al een nieuwere versie. Ik geloof dat een gozer die Dutch_17 heet ofzo een nwe heeft en deze heeft gemod (lichtblauw).
Als je meer van deze case wil zien en over de MOD-actie ga dan naar mijn saait: http://Solosmots.cjb.net
Waar heb jij die kast gekocht(of die pc
Defunctus Deo Juvente
En Dutch_17 bestaat nietOp maandag 09 juli 2001 18:17 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Dutch_17 ga ik dan eens ff opzoeken..
Waar heb jij die kast gekocht(of die pc)
Defunctus Deo Juvente
En ik heb die gasten totaal niet meer gevolgd dus ik weet verder nix meer over ze..
Ik ga Dutch ff zoeken..
International Computer Service..on itOp maandag 09 juli 2001 19:14 schreef Solosmots het volgende:
Ik kocht em toen bij ICS (International Computer Service), zit nu in Lelytown.
En ik heb die gasten totaal niet meer gevolgd dus ik weet verder nix meer over ze..
Ik ga Dutch ff zoeken..
En zoek Dutch ff voor me
Defunctus Deo Juvente
[topic=157478]
Helaas geen e-mail/icq bekendOp maandag 09 juli 2001 19:15 schreef Solosmots het volgende:
OK hebbes, het was dutch 15
[topic=157478]
Defunctus Deo Juvente
Waar die nieuwe kast te koop is..Op maandag 09 juli 2001 19:38 schreef Solosmots het volgende:
Wat wil je van em weten dan??
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
Ik ga nu iets serieus uitkermen:
Ik heb dat ding ergens in NL op een site van de hardwareboerenverzameling gezien, onder de naam..."A-Team" (ik had je gewaarschuwd, en nu zit je TOCH nog te LACHEN)
Via Tweakers prijzenfeestlinkgeval was ik op zoek naar een gijnige kast, toen struikelde ik over deze.. maar dan zonder de PlexiMod aan de zijkant, die is zelluf gedaan
Mijn Case gebruikt door een hardware site?
Ik snap nix van dat verhaal, hebbie niet ff een URL?
Verwijderd
Ik weet wel dat ik op een of andere wazige site net als computerland zat waar je dus netjes piccies te zien krijgt..
We zoeken nog 3 minuten dan gaan ik maffen
Als je dus weet waar ik die kast kan kopenOp maandag 09 juli 2001 23:02 schreef Mad_Cookie het volgende:
Dat is nou juist, weet je hoeveel van die nepboeren we tegenwoordg in NL hebben die van die stalen dozenverhandelen als warme broden?
Ik weet wel dat ik op een of andere wazige site net als computerland zat waar je dus netjes piccies te zien krijgt..
We zoeken nog 3 minuten dan gaan ik maffen
Defunctus Deo Juvente
-* INGEVING *-
Zal ik de mijne gaan VEILEN?!?
Wie bied meer dan 150 piek
Met URL waar ik uhm kan kopenOp maandag 09 juli 2001 23:21 schreef Solosmots het volgende:
Nou ja ik zie wel...ik ga![]()
![]()
Morgen om een uur of 5 meld ik me weer
Want wil graag (schoon zodat ik nog kan changen) die kast hebben..
Defunctus Deo Juvente
BedanktOp maandag 09 juli 2001 23:40 schreef Heko het volgende:
http://www.aashima.nl/products/product.htm?artnr=11369
staat ie hier niet tussen ?
Defunctus Deo Juvente
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
ZOU ER 2x een T-Bird met mobo inpassen etc?Op dinsdag 10 juli 2001 00:07 schreef ernst het volgende:
case is netjes gemode maar da's da ook al het mooi's dat er op die pic. valt te ontdekkendie s**t is echt
Defunctus Deo Juvente
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Wie is het eigenlijk, of hadden jullie het over wat "haar" merk is? (Neej toch?)
Lol..
* NiGeLaToR snapt het niet meer..
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Verwijderd
ik geloof idd dat dat em is,...Op maandag 09 juli 2001 23:40 schreef Heko het volgende:
http://www.aashima.nl/products/product.htm?artnr=11369
staat ie hier niet tussen ?
Op dinsdag 10 juli 2001 11:42 schreef Wikkes het volgende:
[..]
ik geloof idd dat dat em is,...

Deze kost fl 149,00 (die andere maar fl 49,00) ..is wel een mooie
Die kast van fl 49,00 kan geen 2x T-Bird aan
Defunctus Deo Juvente
Maar die nieuwe is niceone of..?Op dinsdag 10 juli 2001 15:48 schreef freekweb het volgende:
liever die kast die links staat![]()
![]()
Defunctus Deo Juvente
Maar goed, volgende keer koop ik een Antec ofzo.
Ja alleen 235Watt is genoeg om 2x een T-Bird te laten draainOp dinsdag 10 juli 2001 17:52 schreef Solosmots het volgende:
Ik snap niet dat iedereen em zo lelijk vindt, ik vond hem een beetje saai, maar het is zeker wat anders dan al die hoekige eighties-shit, die er allemaal hetzelfde uit!
Maar goed, volgende keer koop ik een Antec ofzo.
Defunctus Deo Juvente
Ik heb er ook een 300W in gedaan.
Dus gewoon andere voltage erin gooien..Op dinsdag 10 juli 2001 19:56 schreef Solosmots het volgende:
Mobo past wel. Knikker er een enermax in ofzo.
Ik heb er ook een 300W in gedaan.
Defunctus Deo Juvente
xp is helemaal niet kut.. probeer eens het linkje in je browser te plakken.. kijken of ie het dan doet.Op maandag 09 juli 2001 16:21 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Ik krijg echt een rode X... ik wil kast zien!!
K*T XP!
Maak daar Wattage vanOp dinsdag 10 juli 2001 22:13 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Dus gewoon andere voltage erin gooien..
Doen die andere danOp dinsdag 10 juli 2001 23:04 schreef Solosmots het volgende:
[..]
Maak daar Wattage van
Hoop ik dan
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
MiSsChIeN bY nOrRoD
heB iK dAaR wEl GeZiEn
ViNd Het PiJnLiJk aAn MiJn oGeN
BEHALVE DAT LINKS VAN DIE KAST