Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tweakers whitelisten in adblock = Trage Firefox?

Pagina: 1
Acties:

• jazzozo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-11 19:39
Goedemorgen,

Natuurlijk wil ik tweakers graag whitelisten in mijn browser, echter is mij de afgelopen weken opgevallen dat zodra ik tweakers open heb staan mijn browser (Firefox) tergend traag wordt.

Nu dacht ik: Goh, laat ik tweakers eens van de whitelist afhalen in AdBlock: Probleem opgelost!

Hebben meer mensen hier problemen mee? Zo ja, wat is de fix? (Overstappen naar Chrome is voor mij GEEN optie, iets tussen mij en Google ;) )

Hoop dat iemand een antwoord voor me heeft. Alvast bedankt :)

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:19
@jazzozo Probeer een andere Adblocker? AdBlock (Plus gebruik je?) ben ik sowieso geen fan van, gebruikt veel meer geheugen dan Ublock origin en deze heeft ook nog een minder schimmig verdienmodel.

• darkcarlaza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 20:29
Ik ervaar het probleem zelf niet.

Bij mij zijn bij Tweakers.net iig geen verschillen merkbaar tussen whitelisten of niet.

Ik gebruik echter ook Edge, en heb dus even lopen testen om verschil te ervaren. Nou, bijzonder, Edge is veel sneller en soepeler dan Firefox :o Met zowel blocked als unblocked in AdBlock.

Ik raad je dan ook Edge aan ;)

En anders een andere adblocker.

Ben zelf altijd na een installatie van AdBlock vrijwel direct sites als Tweakers aan het whitelisten, van mij mogen ze deze vorm van reclame wel blijven toepassen, vrij laag niveau hinderlijkheid.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kun je eens uBlock Origin proberen? :) Die verkoopt tenminste de gegevens van geblokkeerde advertenties niet door.

[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 20-09-2017 23:25 ]