[win7] Op hoofdmonitor zien wat op andere monitoren staat

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
Op mijn pc (in de slaapkamer) heb ik meerdere schermen aangesloten waaronder de tv in de woonkamer. Nu zou ik graag op m'n monitor in de slaapkamer kunnen zien wat er op de tv in de woonkamer open staat.
Is dit mogelijk in windows 7? Of is er misschien een tooltje waarmee dit kan?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Je kan de schermen klonen, dan zie je op de gekozen schermen hetzelfde. Dus bijvoorbeeld scherm 1 alleen, en 2 en 3 gekloond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:11
Ligt eraan wat je bedoelt met 'zien wat er op andere monitoren staat'. Als je alleen wilt kunnen zien wat er openstaat, maar niet per se je scherm gecloned wilt hebben, dan heb je misschien al genoeg met wat je ziet als je op Alt + Tab drukt?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
Kaalus schreef op zondag 17 september 2017 @ 22:23:
Je kan de schermen klonen, dan zie je op de gekozen schermen hetzelfde. Dus bijvoorbeeld scherm 1 alleen, en 2 en 3 gekloond.
Sorry, dan was ik niet helemaal duidelijk, ik weet dat ik schermen kan klonen, maar dat is niet mijn bedoeling. Maar bedankt voor de reactie
Hahn schreef op zondag 17 september 2017 @ 22:24:
Ligt eraan wat je bedoelt met 'zien wat er op andere monitoren staat'. Als je alleen wilt kunnen zien wat er openstaat, maar niet per se je scherm gecloned wilt hebben, dan heb je misschien al genoeg met wat je ziet als je op Alt + Tab drukt?
Dat is inderdaad wat ik nu doe ja, als ik bijvoorbeeld het idee heb dat een programma niet opent omdat het al op de tv open staat. Maar echt ideaal is het niet aangezien alt-tab niet laat zien wat op welke monitor open staat.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Volgens mij kan de software DisplayFusion dat. Die heeft ook hotkeys om het programma te verplaatsen naar een ander scherm. Je kunt het venster met alt-tab de focus geven en dan met de hotkey naar je actieve scherm verplaatsen.