Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BornToBeAlive
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-09 11:15
Beste Tweakers,

Voor een huwelijkscadau ben ik bezig om een kijkdoos te maken. Plan is om hier een tablet (Trekstor Wintron 7.0 met Windows 10) in te plaatsen waarop een filmje wordt afgespeeld terwijl het bruispaar in de kijkdoos kijkt (beetje het idee van die reclame van 'wie had dat gedacht?" :P )

De bedoeling is dat dit filmje in full-screen mode afgespeeld wordt zonder dat er een extra handeling uitgevoerd hoeft te worden (ALT + ENTER, Windows toets + F11). Ik heb geprobeerd om vanuit taakplanner het filmpje in Windows Media Player op te laten starten . Dit is gelukt, echter lukt het mij niet om het filmpje in full-screen (niet te verwarren met gemaximaliseerd) af te laten spelen :'(.

Vervolgens heb ik VLC player geprobeerd, de instellingen zijn goed alleen moet ik elke keer weer "standaart afspeelprogramma kiezen"...

Weet iemand hier raad mee? Het is zo knullig dat de navigatietoetsen + menubalk zichtbaar blijven.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:59
Je hebt al geprobeerd om de command line optie /fullscreen mee te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BornToBeAlive
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-09 11:15
Daar krijg ik een foutmelding mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Constuctief dit. Moeten we nu raden welke?

Ga eens op zoek naar "windows kiosk mode".

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:18
Waarom niet Kodi? Kan je m via de web-API nog remote triggeren ook m af te laten spelen, pauzeren etc. of met een app op je telefoon. Druk maar op play als het uitkomt :) Of in een playlistje in een loopje natuurlijk. Lijkt me met afstand de makkelijkste methode. Uiteraard kan je ook via een scriptje en de JSON API een scheduled task maken om je filmpje te starten als dat handiger uitkomt.

[ Voor 19% gewijzigd door kroegtijger op 18-09-2017 19:29 ]

iRacing Profiel