Stealth S540 32MB Bij dit systeem?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bolsonnn
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 19:12

bolsonnn

Sjef du ski

Topicstarter
Hallo,
Ik wil een nieuwe videolaart kopen, is dit ene goede keus??
Systeem:
Pentium 1 233MMX
64 SDRAM
2mb Videokaart
12mb Voodoo 2 kaart
15 inch monitor

De ikwileennieuwenogbetereenrelaxterePChebbende

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:40
ik zie niet in waarom je een nieuwe videokaart wil.

Die voodoo2 presteerd toch redelijk op dat model. Echt veel meer omhoog zal het niet gaan als je het mij vraagt

3kwp pvoutput

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:19
een 16Mb modeletje is nog te doen.
Het is dat deze kaartjes zo goedkoop zijn anders had wat anders geadviseerd.
Trouwens heb je wel een AGP bus?
Het werkt denk ik beter om er 64Mb bij te plakken en de Cpu te vervangen. (AMD k6)

diskeltische lurker

• Peet
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-06-2025

Peet

Semper voloptuosos rapidus

De vraag is eigenlijk wat wil je met je
geupgrade computer gaan doen?

Ga je voor DVD-afspelen, office enzo en een beetje gamen dan is die kaart wel aan te raden, maar ik moet technopeuter gelijk geven 32 MB op jouw huidige systeem is overkill, koop dan de 16 MB versie.

Als je echt wil gaan gamen dan is de beste oplossing voor jouw je Voodoo2 + gewone 2D kaart verkopen en upgraden naar Voodoo3 2K PCI (er vanuitgaande dat je nog geen AGP-slot hebt).

Ik heb zelf een AMD k6-III 450 met 128 MB Ram, met een StealthIII 32 MB AGP en voor UNREAL-engine games een Voodoo2 SLI. Ik gebruik de Stealth voor DVD en Video-CD weergave en de D3D games :) en de Voodoo2 SLI voor de Glide-games :)

Verwacht geen wonderen van een upgrade, je processor zal de beperkende factor zijn! Je zou wel voorlopig nog vooruit moeten kunnen, maar reken erop als je nieuwe spellen wil blijven spelen dat je maximaal nog een jaar hebt voor je processor het niet meer bij kan benen!

suc6,

Peet

Dare, do, gain - Intel G645 - 4 GB DDR3 - 500 GB - Radeon R7 240 2 Gb -DVD-RW - DVD/BR - W10-64 bit