Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Game-PC, maar ik heb geen ervaring!

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views

Vraag

• JarnoBalk11
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 30-09-2017
Game-PC

Ik probeer een game-pc samen te stellen maar ik heb er niet veel verstand van. Ik heb er een samengesteld maar weet niet of hij goed is. Ik hoop dat iemand mijn game pc kan verbeteren of een review schrijven.
Dit is de link: https://www.alternate.nl/...aaa0927c549e6fe70d248a143

Alvast bedankt!

Alle reacties

• UNXpanD
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20-08 12:46
De voeding is niet geweldig. Je zou naar bijvoorbeeld een pricewatch: Seasonic S12II-Bronze 430W kunnen kijken. Iets minder kracht, maar wel met onderdelen die langer mee zouden moeten gaan, en waarschijnlijk ook stiller.

Kwa geheugen zou ik 2x4GB doen, als dat niet veel duurder is. Dan werken de modules samen in "dual channel", wat weer wat extra snelheid oplevert. Let wel op als je per se ITX wil: veel ITX-borden ondersteunen maar twee modules, dus daar zit je met 2x4GB wel meteen vast als je ooit nog wat bij wil prikken. Je kan in de gekozen kast ook Micro-ATX en ATX kwijt, en daar heb je over het algemeen wat meer ruimte.

Een ouder bord met een nieuwere processor is misschien geen goed idee. Hij ondersteunt het in principe wel, maar als je oude voorraad binnen krijgt met een oud BIOS dan heb je een probleem.