Ik zit met een probleem en hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Ik heb een nieuw audio setje gekocht:
- Marantz SR7011
- REL T7I Sub
- 2x Focal Aria 926s
- 2x Focal Aria 900 surrounds
Nu heb ik mijn Intel NUC erop aangesloten via een HDMI kabel en zodra ik de power inschakel van de NUC beginnen mijn speakers te brommen (rommelen) ritmisch gekraak. Zelfs als mijn versterker in standby staat, springt de subwoofer aan en begint te rommelen.
Ik heb een aantal dingen geprobeerd:
- vervangen HDMI kabel --> zelfde resultaat
- vervangen NUC (door een andere NUC) --> zelfde resultaat
- vervangen voeding NUC --> zelfde resultaat
- NUC voeding met haspel naar andere groep --> zelfde resultaat
Verder getest:
- De KPN box die ook via HDMI aangesloten zit op de versterker geeft geen ritmisch gebrom.
- mijn laptop via HDMI geeft geen ritmisch gebrom.
Ik ben lost en snap er niets meer van. Wil eventueel wel een nieuw mediacenter aanschaffen maar ben bang voor hetzelfde eufel.
Hulp is zeeeeer gewenst.
Ik heb een nieuw audio setje gekocht:
- Marantz SR7011
- REL T7I Sub
- 2x Focal Aria 926s
- 2x Focal Aria 900 surrounds
Nu heb ik mijn Intel NUC erop aangesloten via een HDMI kabel en zodra ik de power inschakel van de NUC beginnen mijn speakers te brommen (rommelen) ritmisch gekraak. Zelfs als mijn versterker in standby staat, springt de subwoofer aan en begint te rommelen.
Ik heb een aantal dingen geprobeerd:
- vervangen HDMI kabel --> zelfde resultaat
- vervangen NUC (door een andere NUC) --> zelfde resultaat
- vervangen voeding NUC --> zelfde resultaat
- NUC voeding met haspel naar andere groep --> zelfde resultaat
Verder getest:
- De KPN box die ook via HDMI aangesloten zit op de versterker geeft geen ritmisch gebrom.
- mijn laptop via HDMI geeft geen ritmisch gebrom.
Ik ben lost en snap er niets meer van. Wil eventueel wel een nieuw mediacenter aanschaffen maar ben bang voor hetzelfde eufel.
Hulp is zeeeeer gewenst.
[ Voor 10% gewijzigd door Relaxed2000 op 17-09-2017 15:35 . Reden: Per ongeluk op enter gedrukt tijdens het maken van het topic ;) ]