compaq 4130T & 10GB

Pagina: 1
Acties:

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Volgende is het geval

Ik kan een laptop krijgen van bovenstaand merk, echter de hdd is slechts 1gb groot, nu is mijn vraag zou hier een 10gb in kunnen? (eventueel bios probleem bij 8gb??) zijn er mensen welke ook dit model notebook hebben en er met succes een 10gb of groter in werkend hebben gekregen??

A wise man's life is based around fuck you

• Clithopias
  • Laatst online: 06-12-2024
Op maandag 09 juli 2001 15:15 schreef zwelgje2 het volgende:
Volgende is het geval

Ik kan een laptop krijgen van bovenstaand merk, echter de hdd is slechts 1gb groot, nu is mijn vraag zou hier een 10gb in kunnen? (eventueel bios probleem bij 8gb??) zijn er mensen welke ook dit model notebook hebben en er met succes een 10gb of groter in werkend hebben gekregen??
misschien als je er een compaq hd in zet, me broer heeft een sony vaio en had daar een 10 gb in. maar die kon ie met twee kratten bier ruilen tegen een 20 gb op z'n werk en dat werkt perfect

• Zwelgje
  • Laatst online: 17-08 09:02
ja maar deze is van 1996, en op de compaq site staat niet echt een 'eenduidig' antwoord (de site had ik al volledig doorzocht)

ik denk dat ik het maar ga proberen, mocht het niet werken kan ik altijd nog met een diskmanager aan het werk gaan.. (tis toch maar voor win95/98 en geen nt/2k

A wise man's life is based around fuck you