Keuzen gaming stoel voor een laag budget..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-07 21:27
Eigenlijk is de vraag niet zo heel langdradig..

Mijn oude bureau stoel is gewoon echt aan vervanging toe.. Alles zit los, zitvlak versleten.. Hij valt van elende gewoon uit elkaar..

Alleen voor een goede bureaustoel betaal je ook al gauw 200 euro en dat is het vaak nog steeds eentje van leen bakker kwaliteit..

Wilde voor die 200 euro of beetje meer of minder iets anders gaan kopen..

Heb zelf al gezocht paar dagen geleden en de conclusie kunnen maken dat DX racer niet zo geweldig is met de prijs / kwaliteit / klanten service en ja kwa prijs zitten die tegen de stoel van need for seat..

Ik wilde eigenlijk niet zomaar aan iets wat ik niet kan testen gelijk 300 euro of meer over de balk gaan gooien. Zeker niet als eerste stoel.. En heb het momenteel een beetje krap bij kas.

Maar voor een instap stoel zou ik toch graag eentje van willen kopen..

Ik kan kiezen uit:

Sandberg Warrior Gaming chair voor 160 euro.. Prima value dus.. Ik weet dat hiervan de arm steunen niet verstelbaar zijn, maar dat is voor die prijs geen probleem punten voor mij, aangezien mijn oude stoel dit ook niet kan / gaat..

Of is het slimmer om net dat beetje meer uit te geven en te gaan voor:

AK Racing K7012 Gaming Chair 229 euro.

Vind zelf dat de Sandberg stoel meer value bied.. Aangezien het rode PU-leer is en het zwarte is stof..

De AK racing stoel is volgens mij helemaal van stof..

Dus ik vraag mij af, welke stoel zal mij het meeste comfort geven.. Ik geloof zelf denk ik niet zo in die rug kussentjes.. Heb eerder het idee dat het iriteerd dat zo`n ding achter je rug en stoel zit.

Mijn gevoel zegt dat de AK racing kwa kwaliteit minder is (iets wat ik me zo kan indenken als ik de afbeeldingen van die stoel zie)

[ Voor 6% gewijzigd door Robin4 op 17-09-2017 04:24 ]

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Wanneer het je financieel niet uit komt dan zou ik persoonlijk toch maar voor een ander alternatief gaan. Bij IKEA hebben ze heerlijk zittende bureaustoelen voor weinig.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Ja die alternatieven van de Ikea heb ik al gezien.. Maar die Volmar kost ook 249 euro wat ik te duur vind..
En dat andere Ikea modelletje was ook al aan de 180 - 190 euro sinds die beroemd zijn als `lekkere stoel`.

Alleen vind ze zelf er niet bepaald confortable eruit zien.. De zit vlak mag van mij goed opgevuld zijn.
Dat heerlijk wat je noemt is namelijk heel persoonlijk.. De ene houd liever van een plat zitvlak en de andere houd liever van een meer kussen achtige zitvlak.. Die van ikea heeft totaal geen kussen zitvlak..

Als ik deze: Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001063475.png

Vergelijk met deze:

http://www.gadgetgear.nl/...ent-warrior-gaming-chair/

Lijkt mij de laatste een veel betere stoel voering te hebben.. En de AK racing vrij platte / weinig vullen in het zit gedeelte heeft zitten.. Overigens is de AK racing momenteel al 240 euro.. Dus weet niet of dat nou zo`n goed idee is.

DXracer vind ik te duur, voor dat geld koop ik liever een stoel van need for seat.

[ Voor 56% gewijzigd door Robin4 op 17-09-2017 05:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:00
Als je krap bij kas zit, zou ik eerst de kringloop bezoeken. Die hebben soms goede kantoorstoelen voor weinig in de aanbieding.

Om dan meteen 200 Euro uit te geven voor een instap gaming chair omdat hij wat gaver uit ziet, lijkt mij een gevalletje goedkoop=duurkoop. Maar het is jouw geld. ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Flozem op 17-09-2017 07:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:14
Helaas: IKEA biedt echt de beste waar voor het geld, ook al zijn ze qua uiterlijk saai. De stoel die je toont kan ook prima uitpakken maar meestal ben je er relatief snel doorheen en/of is de ergonomie bij voorbaat al niet goed.

Overigens is proefzitten eigenlijk ook wel aan te raden.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Op Spotify, Apple Podcast en anderen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-07 22:34

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

AK racing is perfect, ik gebruik hem nu 2 jaar. Ik was in begin ook een beetje sceptisch vooral over de prijs, en hype.. Maar tot op heden geen spijt. Alles is verstelbaar ook de armleuningen.

Al zou ik wel een winkel uitzoeken waar je makkelijk kunt ruilen, ivm diversen maten en hoogtes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Wat je ook doet, koop alsjeblieft geen "gaming" stoel. Ik heb ook jaren in stoelen van AK racing en DX racer gezeten en heb daar nu erg veel spijt van. Je betaalt veel te veel voor slechte ergonomie en kwaliteit.

Flozem hierboven heeft helemaal gelijk, beter koop je gewoon een tweedehands kantoorstoel die goede reviews krijgt. Misschien saai, maar het is niet alsof je naar de stoel aan het kijken ben tijdens het gamen. Ik heb zelf een Herman Miller Mirra goedkoop op de kop kunnen tikken en ben daar erg tevreden mee.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Leen Bakker en Kwantum hebben ook bureaustoelen staan. PU leder en lijken als 2 druppels water op "dedicated race stoelen".

Ben je handig? Haal een echte kuipstoel op de sloop en ze er een onderstel onder (vast of rollend).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Flozem schreef op zondag 17 september 2017 @ 07:51:
Als je krap bij kas zit, zou ik eerst de kringloop bezoeken. Die hebben soms goede kantoorstoelen voor weinig in de aanbieding.

Om dan meteen 200 Euro uit te geven voor een instap gaming chair omdat hij wat gaver uit ziet, lijkt mij een gevalletje goedkoop=duurkoop. Maar het is jouw geld. ;)
Zo`n zwerver ben ik nou ook weer niet.. Hoef niet perse het onderste van de kan te hebben.. :D
Kringloop is zoiezo uitgewoonde troep.. Ik snap jouw aanrading van die kringloop niet zo.. Alsof ik van 10 euro per maand moet leven.. 8)7
MAX3400 schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:34:
Leen Bakker en Kwantum hebben ook bureaustoelen staan. PU leder en lijken als 2 druppels water op "dedicated race stoelen".

Ben je handig? Haal een echte kuipstoel op de sloop en ze er een onderstel onder (vast of rollend).
Geef boven al aan dat ik geen Leen bakker spul zoek.. Vragen nog 200 euro voor een stoel dat geen lang leven kent.. En dus hetzelfde verhaal als mijn oude stoel zal eindigen. Oh nee zeg alsjeblieft geen kwantum.. :+ Ik weet genoeg. ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Robin4 op 17-09-2017 19:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Robin4 schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:09:
[...]

Zo`n zwerver ben ik nou ook weer niet.. Hoef niet perse het onderste van de kan te hebben.. :D
Kringloop is zoiezo uitgewoonde troep.. Ik snap jouw aanrading van die kringloop niet zo.. Alsof ik van 10 euro per maand moet leven.. 8)7

[...]

Geef boven al aan dat ik geen Leen bakker spul zoek.. Vragen nog 200 euro voor een stoel dat geen lang leven kent.. En dus hetzelfde verhaal als mijn oude stoel zal eindigen. Oh nee zeg alsjeblieft geen kwantum.. :+ Ik weet genoeg. ;)
Er zijn genoeg bedrijven die handelen in tweedehands kantoor meubilair. Daar betaal je dan 100-200 euro voor een tweedehands bureaustoel die nieuw 500 euro of meer kost. Dat is waarschijnlijk nog steed een betere (ergonomisch) deal dan zo'n AX stoel.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[...]

[...]

Moet je met zo'n houding dan gewoon niet posten of je budget ophogen??

- geen zwerver
- geen troep
- tientje in de maand
- geen Leen/Kwantum
- meer boehoe uit je eigen gedachte

Kan natuurlijk ook zo zijn dat je niet stil kan zitten of een hoger gewicht hebt of andere randzaken die je niet beschrijft. Ook beschrijf je nergens de gewenste levensduur van een stoel of hoe vaak per jaar/jaren je budget hebt voor de volgende stoel.

Maar om dan alternatieven aangedragen in dit topic een beetje af te fikken, vind ik ook niet heel vriendelijk.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-07 16:19

Pykow

Angelo OTR

Zelf heb ik gewoon een stoel gekocht bij leen bakker. Helaas binnen paar maanden lieten de leuningen als steeds los en kwam ik er later achter dat de stoel niet hoog genoeg ingesteld kan worden.

Aan de ene kant wil ik ook een game stoel.
Hij moet wel lekker zitten, maar ik heb geen hoge eisen.
Een game stoel zal ik dan voornamelijk kopen voor de looks en kijken welke een goede prijs/kwaliteit verhoudong heeft.

Toch weet ik dat je met een ikea stoel of zelfs een tweedehandse leder kantoor stoel een veel betere conform en kwaliteit kan krijgen. Een game stoel bied dit gewoon niet.
Net zo goed dat een game headset slechter geluid produceerd dan een zogehete radio headset.

Als mijn stoel nu echt stuk was. Had ik gekeken naar een game stoel van max 200 euro en zal er niet veel meer aan uit willen geven. Voor meer geld heb je een super stoel. Je weet gewoon dat een gamestoel niet zo lang mee gaat. Max 3 jaar gok ik.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Ik denk dat ik dan toch voor de sandberg warrior gaming chair ga..

Krijg niet echt de indruk dat die AK racing stoel zo`n geweldige kwaliteit is.

En budget heb ik duidelijk aangegeven dat is rond de 200 euro zoals ik al eerder zei...
Dus nee ik ga geen krak stoel halen bij de dump voor 20 euro..

Heb de Sandberg warrior gaming chair net besteld, dus topic mag dicht. ;w
Hopelijk heb ik hem morgen al binnen en kan de oude stoel dit pand verlaten.. ;w

[ Voor 92% gewijzigd door Robin4 op 17-09-2017 21:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

Heb zelf http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/20339415/

I het wit, €89,00 zit lekker, en is ie kapot, dan is hij goedkoop genoeg om te vervangen. Het verschil met TS in mij is, ik kan me zonder problemen een stoel veroorloven van zeg het €1000, maar kies voor value for money, waardoor ik het mijzelf zou kunnen veroorloven om een dure stoel aan te schaffen, en TS kijkt naar duurder dan hij zich kan veroorloven waardoor hij zich later nog minder kan veroorloven. Ieder zijn levenswijze maar soms is wijsheid toch beter.

Overigens, een stoel koop je niet vanaf internet, een stoel ga je live testen. Zelf ben ik overal geweest, heb game stoelen geprobeerd in winkels ben ook naar bijvoorbeeld leen bakker en IKEA geweest. En toen dacht ik: 24 uur/week en daar 450 euro voor uitgeven (pricewatch: Vertagear PL6000 Wit versus 90 euro, dan is de keuze snel gemaakt (OK die vertagear zit wel stukken beter) maar is het gewoon niet waard.

[ Voor 5% gewijzigd door Wim-Bart op 17-09-2017 22:44 ]

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-07 11:06
Als het echt goedkoop moet en je wilt toch wat luxe even op marktplaats op fauteuil zoeken op je postcode, weet zeker dat je dan genoeg vind. Elke bureaustoel die ik daarvoor had gehad gingen allemaal binnen een jaar stuk.. meestal waren de wieltjes 90graden gebogen naar de zijkant... dat kan je dus verwachten van Ikea en kwantum kwaliteit. Die gaming chairs zien er niet veel beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Wim-Bart schreef op zondag 17 september 2017 @ 22:40:
Heb zelf http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/20339415/

I het wit, €89,00 zit lekker, en is ie kapot, dan is hij goedkoop genoeg om te vervangen. Het verschil met TS in mij is, ik kan me zonder problemen een stoel veroorloven van zeg het €1000, maar kies voor value for money, waardoor ik het mijzelf zou kunnen veroorloven om een dure stoel aan te schaffen, en TS kijkt naar duurder dan hij zich kan veroorloven waardoor hij zich later nog minder kan veroorloven. Ieder zijn levenswijze maar soms is wijsheid toch beter.

Overigens, een stoel koop je niet vanaf internet, een stoel ga je live testen. Zelf ben ik overal geweest, heb game stoelen geprobeerd in winkels ben ook naar bijvoorbeeld leen bakker en IKEA geweest. En toen dacht ik: 24 uur/week en daar 450 euro voor uitgeven (pricewatch: Vertagear PL6000 Wit versus 90 euro, dan is de keuze snel gemaakt (OK die vertagear zit wel stukken beter) maar is het gewoon niet waard.
Duurder dan ik kan veroorloven... Hoeveel is 159 euro duurder dan het budget van 200 euro :+

Wat schiet ik ermee op om een stoel van 89 euro te kopen die naar enkele maanden al enige vorm van slijtage laat zien.. De meeste goedkopere stoelen zijn helemaal niet bedoeld om er dagelijks 8 uur per dag erop te zitten.. Dan is het zitvlak zo dun dat het niet meer lekker zit..

Zitten jullie aan het bier? Of lezen jullie wel wat er in de begin post staat.. Geef duidelijk aan rond de 200 euro aan budget er voor te willen uitgeven..
Bartosy schreef op zondag 17 september 2017 @ 22:54:
Als het echt goedkoop moet en je wilt toch wat luxe even op marktplaats op fauteuil zoeken op je postcode, weet zeker dat je dan genoeg vind. Elke bureaustoel die ik daarvoor had gehad gingen allemaal binnen een jaar stuk.. meestal waren de wieltjes 90graden gebogen naar de zijkant... dat kan je dus verwachten van Ikea en kwantum kwaliteit. Die gaming chairs zien er niet veel beter uit.
Waar zie jij het staan dat het spot goedkoop moet zijn...

We zullen wel zien of dat de sandberg stoel wat is.. Voor die prijs krijg je toch niks beters. :O
Heb er zoiezo 5 jaar garantie op (zal je met een ikea, leen bakker, kwantum stoel nooit krijgen.. Dat beloofd al wat goeds.. Plus heb ook geen verzendkosten... Waarom dan met een 2ehands afgedankt barrel van marktplaats halen en al die moeite om het ook nog op te halen.. Kan beter me oude stoel nog aanbieden op marktplaats.. Denk dat ik hem zo kwijt ben.. :+

Overigens deze discussie verder voeren is nogal zinloos aangezien de Sandberg warrior stoel al morgen hier staat.. En z.s.m de oude stoel het raam uit werp.. :*)

[ Voor 39% gewijzigd door Robin4 op 17-09-2017 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

Dagelijks 8 uur op een stoel thuis is wel heel veel. Wanneer ik dagelijks op een stoel moer zitten dan neem ik een stoel zoals op mijn werk. Alleen is dat dan gelijk € 2100 ex BTW.

Maar voor thuis is dat overdreven :) Daarom vertik ik het ook om thuis te werken. Als ze dat willen dan sponsoren ze maar een electrisch verstelbaar bureau met hoge kwaliteit stoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Zal het morgen wel even mede delen of dat de nieuwe stoel bevalt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

461943

Wat ik zelf gedaan heb is een oude autostoel kopen, bij voorkeur uit een Volvo. Hell, soms heb je zelfs voor 200 euro een hele auto met nette stoelen, bijvoorbeeld een goed onderhouden auto die niets meer waard is vanwege leeftijd en wegenbelasting en waarvan de distributieriem vervangen moet waardoor de eigenaar 'm dan maar weg doet.

Even een oude bureaustoel van gratisoptehalen zien te vinden, de poot eronderuit slopen en onder je autostoel knutselen, en je hebt een stoel die vele malen comfortabeler is dan de meeste dure bureaustoelen. Met een beetje geluk heeft 'ie ook nog stoelverwarming en kan je dat met adapter weer aan het werk krijgen.

De auto doe je dan via een of ander auto-opkoopbedrijf weg voor 75 euro, en dan heb je daar nog een leuke bonus mee.

[ Voor 23% gewijzigd door 461943 op 17-09-2017 23:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• comcas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-08-2024
Wim-Bart schreef op zondag 17 september 2017 @ 22:40:

Overigens, een stoel koop je niet vanaf internet, een stoel ga je live testen.
Dit. (Goede) reviews van anderen personen kunnen je helpen, maar zijn geen vervanging voor een eigen test. Het is toch een stuk meubilair waar je jarenlang mee hoopt te doen. Dan kan het maar beter meteen goed zitten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]

Zo`n zwerver ben ik nou ook weer niet.. [...]
Alsof bij de kringloopwinkels alleen maar zwervers komen :o 8)7 Het is juist een prachtige plek om zeldzame (retro-)stuff te vinden. (Of peperdure stoelen die nog makkelijk jaren meegaan.) Maar als je dan toch zo fancy over wilt komen, koop dan nog even een boekje Nederlands. Die kun je dan rustig in jouw nieuwe stoel gaan lezen. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 18-09-2017 00:38 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-07 17:20

Dhrax

Prog Lord

[...]
Kringloop is zoiezo uitgewoonde troep.. Ik snap jouw aanrading van die kringloop niet zo.. Alsof ik van 10 euro per maand moet leven.. 8)
[...]
Ah gut ... is de Kringloop te min voor je ?
Volgens mij start jij toch zelf een topic met een stoel budget van 200 EUR ...

Je wilt wel voor een dubbeltje op de eerste rij zitten maar als iemand je een tip geeft over de Kringloopwinkel (wat overigens een goede tip is) dan is dat te min voor je ?

Ben je uberhaupt wel eens in een Kringloop winkel geweest ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:45

-tom-562

Oliesjeik

Zo'n 'gaming' bureaustoel is leuk voor als je 12 jaar bent o.i.d., ik zou gewoon voor een fatsoenlijke normale bureaustoel gaan, idd van Ikea of kijken voor een 'echte' kantoorbureaustoel bij de kringloop o.i.d..

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:00

skoozie

SCSI

@Robin4, je reageert wel heftig op adviezen die niet bij je vooraf gestelde 2 keuzes passen. Ik zelf prefereer ook sterk nieuw over 2e hands. Maar om alles wat niet die 2 stoelen zijn als pruts/meuk/troep te bestempelen is ook wel kortzichtig. Als je 5 jaar al lang vind kan je ook eens bij de IKEA kijken: VOLMAR, MARKUS en LÅNGFJÄLL maar ook dit is zinloos omdat ik nu al weet dat je die weer zult afschieten omdat op de plaatjes duidelijk te zien is dat het geen kussen heeft op het zit gedeelte, je zal een stoel eens testen voor je hem koopt.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
-tom-562 schreef op maandag 18 september 2017 @ 10:21:
Zo'n 'gaming' bureaustoel is leuk voor als je 12 jaar bent o.i.d., ik zou gewoon voor een fatsoenlijke normale bureaustoel gaan, idd van Ikea of kijken voor een 'echte' kantoorbureaustoel bij de kringloop o.i.d..
Gek genoeg zit ik er al op.. De stoel zelf is perfect.. Alleen het onderstel is minder..

Maar misschien schroef ik het oude onderstel er wel eronder aangezien deze van metaal is..
En van sandberg van goedkoop plastic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:19

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dus een topic openen om te vragen om advies, om vervolgens alle adviezen die je krijgt te negeren. 8)7
We horen je over een jaartje wel weer als je last hebt van je rug ;)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-07 20:44
Ik heb voor 75 euro een tweedehands Comforto 77 stoel gekocht. Meer dan prima. Niet zo mooi als een gaming stoel, maar gewoon een degelijke kantoorstoel, die denk ik beter van kwaliteit zijn, dan gamingstoelen van 250 euro.

Koop een goede tweedehands bureaustoel voor 150-200 euro en je hebt kwalitatief iets dat naar ik begrepen had ver boven de gamestoelen staat. De mijne was wat ouder en ziet er prima uit (vandaar goedkoper, want de hebben dezelfde ook voor 200 euro). Wellicht dat de zitting al wat meer ingezeten is, maar hij zit mij nog perfect.

Ik heb de mijne bij jetchair vandaan: gebruiktebureaustoel.nl geloof ik.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-07 21:15
Iedereen kan wel zeggen van zo'n gaming chair is prul. Maar ik heb zelf een aantal jaar geleden een stoel bij NeedForSeat gehaald in Duitsland en dat zijn gewoon kwalitatief hele goede stoelen. Ze hebben zowel echte gaming als kantoorvarianten maar de kwaliteit van de zittingen en het kunstleer zijn erg goed. Het schuim dat ze gebruiken is van hoge kwaliteit en de lendesteun werkt perfect evenals de gasveer en het onderstel met skater wieltjes die je vloer niet beschadigen.

Ze hebben een hoop verschillende maten voor als je erg lang of een breed postuur hebt. Ik ben 190 cm en traditionele bureaustoelen hebben dan vaak een te korte rugleuning. Dat was mijn voornaamste reden om voor een stoel van Need for Seat te gaan en voor de prijsklasse (300-400) euro krijg je gewoon een stoel waar je gerust 40 weken per jaar 8 uur per dag in kan zitten zonder problemen. Die zijn totaal niet te vergelijken met de gaming chairs van de Kwantum/Leen Bakker of wat je tegenwoordig in de MediaMarkt ziet staan.

Kijk bijvoorbeeld al maar eens naar het verschil in bouwkwaliteit: https://www.needforseat.de/en/maxnomic-vs.-noname

HD4Life @ Full-HD

Pagina: 1