Ik heb een Playstation 4 op zolder staan en ik wil er graag goed online mee kunnen. Ik heb er gewoon wifi maar dat werkt niet optimaal dus had ik een wifi extender met ethernet ingang gekocht in de hoop dat het wat beter zou werken maar dat werkt ook niet geweldig. Hij verbindt wel maar als ik een online game aan het spelen ben krijg ik om de haverklap dat m'n verbinding weg is en word ik eruit gekickt. Verder heb ik dan wel gewoon nog internet maar volgens de game dus niet. Heb op internet gelezen dat het klopt dat zo'n wifi extender vrij instabiel is.
Ik probeer nu een alternatief te vinden maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik woon in een oud huis dus er is totaal geen vaste internetverbinding naar boven. Wil ook niet een internetkabel door heel m'n huis leggen over alle trappen en gangen enzo.
Heb het een en ander gelezen over powerline adapters maar zou dit een goede optie zijn? Ga ik hierbij niet hetzelfde probleem hebben als met de wifi extender?
Hopelijk kan iemand me helpen!
Ik probeer nu een alternatief te vinden maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik woon in een oud huis dus er is totaal geen vaste internetverbinding naar boven. Wil ook niet een internetkabel door heel m'n huis leggen over alle trappen en gangen enzo.
Heb het een en ander gelezen over powerline adapters maar zou dit een goede optie zijn? Ga ik hierbij niet hetzelfde probleem hebben als met de wifi extender?
Hopelijk kan iemand me helpen!