Gebruik van komma na @user

Pagina: 1
Acties:

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-11 11:15

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Weet niet of het echt een bug is, maar meer ongewenst gedrag, maar als je @player-x doet wordt er wel push bericht verstuurd, maar als je @player-x, doet wordt die functie genegeerd.

Ik snap nu hoe de functie werkt, maar zeker voor eerste keer en n00bs is dit onduidelijk gedrag van de website.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:12

crisp

Devver

Pixelated

Ik snap je niet helemaal? Als je doortypt zonder uiteindelijk de naam te selecteren en zo de [~naam]-tag te genereren dan zal er inderdaad niets gebeuren...

Intentionally left blank

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-11 11:15

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Klopt daar kwam ik ook achter, maar op de meeste websites alleen @user typen is al voldoende, en was het in dit geval niet het verwachte gedrag.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De meeste websites hebben geen gebruikers met namen als !eF®3@K, $n@p$hot, $P@@$, <==M@rco==>, -=2B@D=-, -=Thom@ZzZ=-, -@ngel-, of erger nog: @chilles, @chilles822, @dolf, @eSe en @evert@.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:12

crisp

Devver

Pixelated

Onze methode is juist met opzet zo gemaakt dat je expliciet een naam moet selecteren om false-positives te voorkomen en duidelijk overeen te komen met de intentie van de gebruiker. Dit is sowieso geen bug, en ik zie ook niet hoe we dit beter of duidelijker kunnen maken...

Intentionally left blank