Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zwart scherm, monitor en computer blijft runnen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi allemaal,

Sinds kort heb ik PUBG gekocht en gespeeld. In het begin ging dit gewoon goed maar na een paar games liep die opeens vast. Dit gebeurde eens in de 3 games in het begin. Daarna begon me beeldscherm elke game uit te vallen maar bleef me computer wel runnen. Me beeldscherm melde dat er geen video input was. Vervolgens moet ik de PC handmatig uitschakelen, omdat ik niets meer met mijn beeldscherm kan.

Ik dacht dat het aan PUBG lag, maar tegenwoordig gebeurt het ook als me computer gewoon aanstaat en ik niet aan het gamen ben.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Ik heb Windows 10 64 bit
GTX 760
Intel(R) Core(TM) i5-4690 CPU @ 3.50GHz 3.50GHz
8 GB RAM
En een standaard Philips monitor (Algemeen PnP beeldscherm)
Seasonic M12II Evo 520W

Please some1 help me :-(

P.S. Ik ben niet al te handig met computer

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2017 16:23 ]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Welke voeding is verantwoordelijk om dit deftige systeempje van prik te voorzien?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• GianniDPC
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-11 19:56
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:00:
Hi allemaal,

Sinds kort heb ik PUBG gekocht en gespeeld. In het begin ging dit gewoon goed maar na een paar games liep die opeens vast. Dit gebeurde eens in de 3 games in het begin. Daarna begon me beeldscherm elke game uit te vallen maar bleef me computer wel runnen. Me beeldscherm melde dat er geen video input was. Vervolgens moet ik de PC handmatig uitschakelen, omdat ik niets meer met mijn beeldscherm kan.

Ik dacht dat het aan PUBG lag, maar tegenwoordig gebeurt het ook als me computer gewoon aanstaat en ik niet aan het gamen ben.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Ik heb Windows 10 64 bit
GTX 760
Intel(R) Core(TM) i5-4690 CPU @ 3.50GHz 3.50GHz
8 GB RAM
En een standaard Philips monitor (Algemeen PnP beeldscherm)

Please some1 help me :-(
Heb dit net ook voor gehad tijdens een potje PUBG.. had wel mijn videokaart lichtjes ge-OC'ed dus misschien lag het daar aan. Ik weet niet of jouw videokaart ge-OC'ed is?

Verwijderd

Topicstarter
Switchie schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:06:
Welke voeding is verantwoordelijk om dit deftige systeempje van prik te voorzien?
Ik heb de Seasonic M12II Evo 520W

Verwijderd

Topicstarter
GianniDPC schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:13:
[...]

Heb dit net ook voor gehad tijdens een potje PUBG.. had wel mijn videokaart lichtjes ge-OC'ed dus misschien lag het daar aan. Ik weet niet of jouw videokaart ge-OC'ed is?
Hij is niet OC'ed

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Kun je toevallig wat nuttige info uit de windows logboeken halen?
Run:
code:
1
eventvwr

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
Switchie schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:34:
Kun je toevallig wat nuttige info uit de windows logboeken halen?
Run:
code:
1
eventvwr
Ik heb de logboeken voor me, maar zou niet weten wat ik er mee moet doen :?

Verwijderd

Zou je met een programma als openhardwaremonitor eens even naar de temperaturen kunnen kijken?

Verwijderd

Topicstarter
Stuur dit nu vanaf mijn laptop, want beeldscherm geeft nu zo goed als hele tijd aan dat er geen video input is, terwijl me computer toch echt opstart. Kan er verder dus ook niets mee, heb ook geen ander monitor om dat te proberen, maar denk niet dat het aan mijn monitor ligt.
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 18:53:
Zou je met een programma als openhardwaremonitor eens even naar de temperaturen kunnen kijken?
Gelukt om te downloaden, maar geen idee wat goed of slecht is

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2017 20:53 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:00:
[...]

maar bleef me computer wel runnen.
*mijn

Los daarvan, hoe heb je dat geconstateerd? Kun je zonder beeld wel bijvoorbeeld via remote desktop inloggen op je computer? Of anderszins over het netwerk erbij?

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:23:
Stuur dit nu vanaf mijn laptop, want beeldscherm geeft nu zo goed als hele tijd aan dat er geen video input is, terwijl me computer toch echt opstart. Kan er verder dus ook niets mee, heb ook geen ander monitor om dat te proberen, maar denk niet dat het aan mijn monitor ligt.

[...]

Gelukt om te downloaden, maar geen idee wat goed of slecht is
Niet om een sneer uit te delen maar heb je iemand in de buurt met verstand van computers die jou kan helpen?
Anders denk ik dat dit een héél erg lang verhaal gaat worden.

Verwijderd

Topicstarter
dion_b schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 21:40:
[...]

*mijn

Los daarvan, hoe heb je dat geconstateerd? Kun je zonder beeld wel bijvoorbeeld via remote desktop inloggen op je computer? Of anderszins over het netwerk erbij?
Youtube blijft gewoon runnen en ik hoor het geluid. Ik ben naar een vriend gegaan en daar draaide mijn pc prima op zijn beeldscherm. Vandaag mijn pc opgestart zonder headset, boxen etc. Beeldscherm blijft nu wel draaien.

Kan het zijn dat het aan mijn voeding ligt?

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Beste @Verwijderd ,

Zoals @Verwijderd hierboven al zegt. Waarschijnlijk kun je beter even aankloppen bij een kennis die net even wat meer thuis is in deze materie.

We willen je al te graag helpen maar aangezien we vele kilometers van jou verwijderd zijn, zijn we afhankelijk van de informatie die jij ons hier in dit topic geeft.
Zelfs hierin willen we best een handje helpen. Geen probleem. Maar op basis van o.a. je laatste reactie vrees ik dat het inderdaad een erg lang verhaal gaat worden.

• gijsy123
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-10 23:25
je hebt heel toevallig ook niet de mogelijkheid om je pc op je tv aan te sluiten door middel van HDMI?

Voeding lijkt me stug aangezien alles blijft draaien en je enkel geen beeld hebt maar goed alles kan ;)
Pagina: 1