Hi allemaal,
Sinds kort heb ik PUBG gekocht en gespeeld. In het begin ging dit gewoon goed maar na een paar games liep die opeens vast. Dit gebeurde eens in de 3 games in het begin. Daarna begon me beeldscherm elke game uit te vallen maar bleef me computer wel runnen. Me beeldscherm melde dat er geen video input was. Vervolgens moet ik de PC handmatig uitschakelen, omdat ik niets meer met mijn beeldscherm kan.
Ik dacht dat het aan PUBG lag, maar tegenwoordig gebeurt het ook als me computer gewoon aanstaat en ik niet aan het gamen ben.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik heb Windows 10 64 bit
GTX 760
Intel(R) Core(TM) i5-4690 CPU @ 3.50GHz 3.50GHz
8 GB RAM
En een standaard Philips monitor (Algemeen PnP beeldscherm)
Seasonic M12II Evo 520W
Please some1 help me
P.S. Ik ben niet al te handig met computer
Sinds kort heb ik PUBG gekocht en gespeeld. In het begin ging dit gewoon goed maar na een paar games liep die opeens vast. Dit gebeurde eens in de 3 games in het begin. Daarna begon me beeldscherm elke game uit te vallen maar bleef me computer wel runnen. Me beeldscherm melde dat er geen video input was. Vervolgens moet ik de PC handmatig uitschakelen, omdat ik niets meer met mijn beeldscherm kan.
Ik dacht dat het aan PUBG lag, maar tegenwoordig gebeurt het ook als me computer gewoon aanstaat en ik niet aan het gamen ben.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik heb Windows 10 64 bit
GTX 760
Intel(R) Core(TM) i5-4690 CPU @ 3.50GHz 3.50GHz
8 GB RAM
En een standaard Philips monitor (Algemeen PnP beeldscherm)
Seasonic M12II Evo 520W
Please some1 help me
P.S. Ik ben niet al te handig met computer
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2017 16:23 ]