Alternatieve keuze Sony w8 series. Niet leverbaar

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Hjv2
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17-02 16:28
Hee Allemaal.

Langzaam begin ik een beetje gefrustreerd te raken in mijn zoektocht naar een leuke tv. Mijn oog was gevallen op een Sony uit de w8 series(fullhd) maar deze bleek uiteindelijk helaas toch niet leverbaar.

Ik heb al een hoop reviews gelezen en ben naar enkele winkels geweest maar merk vaak dat ze je een budget 4k scherm willen aansmeren (budget is niet mega, ong 700 euro). Ik ben niet zo gevoelig voor de 4k hype en na wat onderzoeken (thx dimens voor veel info) ben ik er al achter dat een 100hz fullhd beter beeld kan opleveren dan een 4k 50hz paneel.

Weten jullie een mooi alternatief? 4k of full hd maakt voor mij niet gek veel uit. Ik prefereer wel een 100hz paneel. Met mijn budget moet ik natuurlijk consessies doen. 4k 100hz hdr directlid en local dimming zijn natuurlijk allemaal prachtig maar kan helaas niet alles hebben in deze prijsklasse.

Ik zit op ongeveer 3m van mn scherm. En denk dat rond de 50 inch een mooi formaat is.

Hebben jullie goede tips, alternatieven of locaties waar de Sony w8 nog wel leverbaar is?

Groet,
Rik

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
De W8 uit '15 he? tJa je komt zeg een jaar/half jaar te laat.

https://www.tvwhinkel.nl/...c-50-full-hd-wi-fi-zilver De w756c is broertje van de w8, enige " castratie' is dat die geen 3d heeft. Misschien kijken of die shop eerlijk is in dat ze hem zouden hebben..?
Anders kan je nog op geizhals.de zoeken, de zoekmachine voor bruingoed voor Duitsland/Oostenrijk.