Welke hoster voor domein met email

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• placemaster
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07 15:38
Ik heb al vele jaren een aantal domeinen bij Ermis. Enkele jaren terug is Ermis overgenomen door Ikoula. De service van Ermis was perfect. Het maakte niet uit wanneer je contact zocht je werd altijd geholpen. Super gewoon.
Na de overname door Ikoula is de service veel minder geworden. Ik heb ze bijna nooit nodig maar wil dan wel binnen een paar uur geholpen worden.

Nu kan ik de domeinen weer verlengen en zit er nu dus aan te denken over te stappen naar een andere hoster. Wie heeft er goede ervaringen met een hoster waarbij email is inbegrepen?
Voorwaarden zijn wel dat ik meerdere emailadressen kan aanmaken, opslagruimte per adres minimaal 2Gb. Push email zou mooi zijn.

Ik hoor graag jullie ervaringen.

Alle reacties

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:40

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Het zou wel handig zijn als je zelf ook even aangeeft wat je al gevonden hebt. En waarom je dat wel of niet een goede vervanger lijkt. Plus dat dit onderwerp al vaak langs gekomen is in andere topics.

Want anders wordt dit weer zo'n fijn opsom topic waarin iedereen zijn eigen voorkeuren noemt die je misschien allang bekeken hebt.... ;)

Specs

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
Deze vraag komt wel vaak terug zeg. Wil geen zuurpruim zijn maar heb je de zoekfunctie al eens gebruikt?

Hier had uw reclame kunnen staan.

• codeclap
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-06-2024
- Welke prijs wil je maximaal per maand/jaar/whatever kwijt zijn?
- Waar ligt bij voorkeur je hostingprovider gelegen?

Denk dat het handig is als je vragen zoals hierboven beantwoord in je OP. Krijg je denk ik betere antwoorden dan wat je nu gaat krijgen.

• chris-drielsma
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09-10 14:04
Ik weet niet of ik het mag posten hier (is namelijk geen reclame) maar ik host alles onbeperkt bij Leasehost.com , hebben servers in NL , UK & VS

Dus ook onbeperkte mailboxen , dataverkeer en ruimte

Het is een TIP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Transip voor mail staat goed bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanroelfs
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-10 18:25
TransIP werkt idd goed

Samsung Galaxy S10+ | Samsung Galaxy Gear S3 Frontier | Samsung Galaxy Buds | Apple iPad 3 |

Verwijderd

Heb inmiddels alles overgezet naar een eigen oplossing met Mail-in-a-box. Als je een NAS hebt kun je ook de Synology app overwegen.

Afbeeldingslocatie: https://www.synology.com/img/dsm/mailplus/slide_01.png

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2017 12:02 ]

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-10 20:27
Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:01:
Heb inmiddels alles overgezet naar een eigen oplossing met Mail-in-a-box. Als je een NAS hebt kun je ook de Synology app overwegen.

[afbeelding]
Werkt goed, maar zit je wel vast aan de smtp-server van je provider in de meeste gevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@placemaster zoals andere ook al aangeven. Wat heb je zelf al gevonden en gedaan? In de IH staan meer van deze topics en het is niet de bedoeling dat dit weer het zoveelste opsomtopic wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpien
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-02 16:35
Ik ben zelf erg tevreden met Vimexx. Hun service is echt prima te noemen. Up-time is tot nog toe bij mij 100%. De mail functie gebruik ik (nog) niet veel, maar alle mails zijn tot nog toe verstuurd en aangekomen. En ze zijn niet duur.

Het posten van Referral linkjes is dus niet toegestaan ;)

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 25-09-2017 11:18 ]

Onvi glasvezel (1 Gbit/s) | Fan van FRITZ apparatuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

wimpien schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:09:
Ik ben zelf erg tevreden met Vimexx. Hun service is echt prima te noemen. Up-time is tot nog toe bij mij 100%. De mail functie gebruik ik (nog) niet veel, maar alle mails zijn tot nog toe verstuurd en aangekomen. En ze zijn niet duur.
Kap eens met die affiiate spam.

Hoe goed bedoeld ook, maak de volgende keer even een TR aan.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 25-09-2017 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpien
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-02 16:35
Bedankt jongens, was niet als reclame bedoeld hoor. Ben gewoon erg tevreden met ze :)

Onvi glasvezel (1 Gbit/s) | Fan van FRITZ apparatuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
Paultje3181 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 16:01:
[...]

Werkt goed, maar zit je wel vast aan de smtp-server van je provider in de meeste gevallen...
Gelukkig valt dat tegenwoordig mee. Zo'n 40% van Nederland (de KPN klanten) kan z'n eigen mailserver draaien (over poort 25). Bij andere providers kan je meestal een smarthost van je provider gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:51

DukeBox

loves wheat smoothies

RobinF schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:56:
Gelukkig valt dat tegenwoordig mee. Zo'n 40% van Nederland (de KPN klanten) kan z'n eigen mailserver draaien (over poort 25). Bij andere providers kan je meestal een smarthost van je provider gebruiken.
Maar helaas heb je vrijwel nergens (bij consumenten aansluitingen) de mogelijkheden je RDNS aan te passen waardoor je bij merendeel van de ontvangers wordt aangemerkt als spammer, oftewel via smarthost met de juiste SPF records is vaak alsnog de betere optie.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:34
Kijk eens naar vedaweb.nl
Fijne partij, ook via de telefoon bereikbaar
Pagina: 1