Toon posts:

Kan n slecht gebrande cd n speler verklooien?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een cd-speler die het niet meer wil doen net nadat ik een onleesbaar gebrande cd erin had gedaan. Nu doet ie wel een hoop lezen aan de cd maar er gebeurt helemaal niks. Kan dat aan die cd gelegen hebben of is het toeval of iets anders?

Sorry als het een domme vraag is.
De speler is een creative 52 speed. (meer weet ik niet, ik zit op het werk) Hij claimt nog wel goed werkend te zijn en de drijvers zitten er allemaal nog.

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Lijkt me toeval.

Juist

Verwijderd

Topicstarter
Ter verduidlijking : Hij leest dus nu geen enkele CD meer. Geen originele audio of data.

De speler snuffelt een hoop aan de schijf die er op dat moment in zit maar meer niet. Hij bliijft drive not ready geven.

Verwijderd

Ik heb dus ook zo'n oom die dat niet van me aan wil nemen. Hij wil geen cd's van mij hebben met krassen erop. Hij is bang dat de cd-speler ervan kapotgaat! Erg zielig voor mijn neefje dus, die nou waarschijnlijk Nijntje zit te spelen.

Altijd zielig als je van die mensen ziet die in de lp-tijd zijn blijven steken |:(

Een cd kan je cd-speler niet kapotmaken omdat de cd de cdspeler helemaal niet raakt!

Verwijderd

Topicstarter
Ho Ho, Ik wil dat best wel aannemen, maar dan moet er wel een goede reden voor zijn!
Dat de cd het apparaat niet raakt lijkt me een goede. Dus dat betekend dat ik zeer waarschijnlijk een kapotte cd-speler heb.... fijn.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
het gaat toch met een lezer :?(schrijf je dat wel zo??)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-05 12:31
Op maandag 09 juli 2001 15:00 schreef CPUgevraagd het volgende:

.....

Altijd zielig als je van die mensen ziet die in de lp-tijd zijn blijven steken |:(

Een cd kan je cd-speler niet kapotmaken omdat de cd de cdspeler helemaal niet raakt!
Nou, zou dat niet te hard zeggen... * DJSmiley heeft wel eens cdromspelers gezien met gebroken cd's erin! een cdtje dat iets uit balans is kan leuke effecten geven, vooral bij 52x ofzo :)

Vind alleen dat niet zo'n probleem, ik bedoel: fucking zuinig op je cd's doen en nix kunnen/mogen installeren of ooit eens een cdrommetje vervangen a nog geen 100 piekjes..

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Op maandag 09 juli 2001 17:09 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

Nou, zou dat niet te hard zeggen... * DJSmiley heeft wel eens cdromspelers gezien met gebroken cd's erin! een cdtje dat iets uit balans is kan leuke effecten geven, vooral bij 52x ofzo :)
(..)
Ja, die dingen kunnen behoorlijk ver weg schieten ;)

#

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:41

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik ken zelf het verhaal van een gast (bij de buren) die de cd-speler van z'n pa liet ploffen. Er zat een gefikte cd van de Schlecker in, zo'n cheapass ding van 85 hele centen. Op zich zijn die cd's relatief wel duurder, 85 cent om te fikken en een paar meier per keer voor een nieuwe speler! :D

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Pagina: 1