Ik zoek een?
Mijn moeder wil een nieuwe smartphone kopen.
Wat is je budget?
Maximaal rond de €250,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn moeder gebruikt haar mobiel vooral voor simpele taken zoals bellen, whatsappen, sms'en, video's kijken, surfen op internet en muziek luisteren. Ze draait geen games of andere zware programma's op haar mobiel, maar het zou wel handig zijn als dat wel mogelijk zou zijn.
Eisen:
- Snel genoeg om bovenstaande taken soepel uit te voeren
- Goede camera
- Goede bouwkwaliteit
- Genoeg opslagruimte (32GB is genoeg, 16GB kan misschien net)
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Motorola Moto G5 Plus Dual Sim Zilver
pricewatch: Huawei P9 Lite Dual Sim (3GB) Wit
pricewatch: Motorola Moto G5S (3GB ram) Grijs
pricewatch: Lenovo P2 Grijs
(De P2 is een paar tientjes te duur, maar wel een goede optie rond deze prijsklasse)
Ik denk dat de Moto G5 Plus de beste keuze is, maar ik hoor het graag als er mensen zijn die vinden dat er in deze prijsklasse een betere mobiel te vinden is. Mijn moeder heeft geen hele hoge eisen en wil vooral niet te veel geld kwijt zijn.
Mijn moeder wil een nieuwe smartphone kopen.
Wat is je budget?
Maximaal rond de €250,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn moeder gebruikt haar mobiel vooral voor simpele taken zoals bellen, whatsappen, sms'en, video's kijken, surfen op internet en muziek luisteren. Ze draait geen games of andere zware programma's op haar mobiel, maar het zou wel handig zijn als dat wel mogelijk zou zijn.
Eisen:
- Snel genoeg om bovenstaande taken soepel uit te voeren
- Goede camera
- Goede bouwkwaliteit
- Genoeg opslagruimte (32GB is genoeg, 16GB kan misschien net)
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Motorola Moto G5 Plus Dual Sim Zilver
pricewatch: Huawei P9 Lite Dual Sim (3GB) Wit
pricewatch: Motorola Moto G5S (3GB ram) Grijs
pricewatch: Lenovo P2 Grijs
(De P2 is een paar tientjes te duur, maar wel een goede optie rond deze prijsklasse)
Ik denk dat de Moto G5 Plus de beste keuze is, maar ik hoor het graag als er mensen zijn die vinden dat er in deze prijsklasse een betere mobiel te vinden is. Mijn moeder heeft geen hele hoge eisen en wil vooral niet te veel geld kwijt zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Tech_SSD op 15-09-2017 22:54 ]