Na zeven jaar mag ik wel weer eens een systeem samenstellen. 
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc wordt een manus van alles. Zelf gebruik ik hem veel voor grafische toepassingen zoals photoshop en illustrator. maar er worden ook wel films mee ge-edit en ook zeker gegamed!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb voor mijzelf afgesproken dat de kast met inhoud max 1500 euro mag kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 4 tal hd's die over moeten en ik heb al een kast de coolermaster 960 III
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een systeem bij elkaar gezocht die mijn richting op gaan die ik in mijn hoofd heb.
en dat is het volgende
kast dus de coolermaster 960II (closed. Ik hoef niet zo nodig allemaal ledjes in mijn pc)
moederbord: ASUS TUF Z270 MARK 2, socket 1151 moederbord
proc: Intel® Core i7-7700, 3,6 GHz (4,2 GHz Turbo Boost) socket 1151 processor
cooler voor I7 : Cooler Master Hyper212 Evo, CPU-koeler
geheugen: Corsair 16 GB DDR4-3200 Kit, Werkgeheugen
voeding: Cooler Master G750M, 750 Watt voeding
SSD: Samsung 850 EVO, 500 GB SSD
Hd1: WD Black, 1 TB Harde schijf
graf. kaart: Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce 6G
Dvd brander.
wil nog een paar stille fans toevoegen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil een redelijk stil systeem welke ik in de huiskamer kwijt kan en waar ik voorlopig weer een hele tijd mee door kan en zo op de toekomst is gebouwd dat ik het systeem verder kan opwaarderen.
Ga je overklokken?
later misschien.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
voor nu standaard. naarmate ouder sneller maken.
Wat verwacht je van ons?
Wat vinden jullie van dit systeem? Hebben jullie nog goede aanvullingen of aanpassingen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc wordt een manus van alles. Zelf gebruik ik hem veel voor grafische toepassingen zoals photoshop en illustrator. maar er worden ook wel films mee ge-edit en ook zeker gegamed!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb voor mijzelf afgesproken dat de kast met inhoud max 1500 euro mag kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 4 tal hd's die over moeten en ik heb al een kast de coolermaster 960 III
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een systeem bij elkaar gezocht die mijn richting op gaan die ik in mijn hoofd heb.
en dat is het volgende
kast dus de coolermaster 960II (closed. Ik hoef niet zo nodig allemaal ledjes in mijn pc)
moederbord: ASUS TUF Z270 MARK 2, socket 1151 moederbord
proc: Intel® Core i7-7700, 3,6 GHz (4,2 GHz Turbo Boost) socket 1151 processor
cooler voor I7 : Cooler Master Hyper212 Evo, CPU-koeler
geheugen: Corsair 16 GB DDR4-3200 Kit, Werkgeheugen
voeding: Cooler Master G750M, 750 Watt voeding
SSD: Samsung 850 EVO, 500 GB SSD
Hd1: WD Black, 1 TB Harde schijf
graf. kaart: Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce 6G
Dvd brander.
wil nog een paar stille fans toevoegen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil een redelijk stil systeem welke ik in de huiskamer kwijt kan en waar ik voorlopig weer een hele tijd mee door kan en zo op de toekomst is gebouwd dat ik het systeem verder kan opwaarderen.
Ga je overklokken?
later misschien.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
voor nu standaard. naarmate ouder sneller maken.
Wat verwacht je van ons?
Wat vinden jullie van dit systeem? Hebben jullie nog goede aanvullingen of aanpassingen?