Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name gamen en voor mijn vriendin om eens te werken met photoshop/lightroom
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het huidige systeem wat ik heb samen gesteld wil ik proberen naar de 950,- á 1000,- euro te krijgen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, enkel een extern harde schijf voor opslag.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een systeem waarbij de videokaart te vervangen valt wanneer de games meer vragen, maar het systeem nog steeds mee kan. Voor opslag van foto's en dergelijke zal er een NAS komen, dus dat is gedekt in principe of dit moet te combineren zijn met het systeem(budget NAS = +/- 350,-), waarbij ik gebruik maak van 2 harde schijven. 1tje als back-up als een harde schijf er mee nokt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik wil het beste voor mijn budget. Ik ben wel gewend aan Nvidia qua videokaart, maar als er een betere op de markt is die goedkoper is kan dat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet specifiek alleen moet het systeem geen brommer zijn. Uiterlijk maakt mij niks uit van binnen. De behuizing nu geselecteerd vind ik er wel aardig uit zien.
Ga je overklokken?
Nee in principe niet.
Wat verwacht je van ons?
Advies of de build te verbeteren valt. Daarnaast waar ik kan bezuinigen om richting mijn budget te komen zonder veel kwaliteit verlies. Misschien nog een advies voor een leuke monitor die er goed bij werkt(staat los van het budget).
De build
Met name gamen en voor mijn vriendin om eens te werken met photoshop/lightroom
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het huidige systeem wat ik heb samen gesteld wil ik proberen naar de 950,- á 1000,- euro te krijgen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, enkel een extern harde schijf voor opslag.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een systeem waarbij de videokaart te vervangen valt wanneer de games meer vragen, maar het systeem nog steeds mee kan. Voor opslag van foto's en dergelijke zal er een NAS komen, dus dat is gedekt in principe of dit moet te combineren zijn met het systeem(budget NAS = +/- 350,-), waarbij ik gebruik maak van 2 harde schijven. 1tje als back-up als een harde schijf er mee nokt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik wil het beste voor mijn budget. Ik ben wel gewend aan Nvidia qua videokaart, maar als er een betere op de markt is die goedkoper is kan dat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet specifiek alleen moet het systeem geen brommer zijn. Uiterlijk maakt mij niks uit van binnen. De behuizing nu geselecteerd vind ik er wel aardig uit zien.
Ga je overklokken?
Nee in principe niet.
Wat verwacht je van ons?
Advies of de build te verbeteren valt. Daarnaast waar ik kan bezuinigen om richting mijn budget te komen zonder veel kwaliteit verlies. Misschien nog een advies voor een leuke monitor die er goed bij werkt(staat los van het budget).
De build
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1500X Boxed Wraith Spire koeler | € 174,49 | € 174,49 |
| 1 | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 107,95 | € 107,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 349,- | € 349,- |
| 1 | Fractal Design Define S | € 77,50 | € 77,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G4D30AETA | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 87,95 | € 87,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 144,50 | € 144,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.101,29 | |