Toon posts:

Deskundigheid gevraagd over GeForce

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een nieuwe pc kopen ->> PIII 500,P3B-F, 128 mb en een annihilator pro :-))

Nu ik hierom de laatste tijd een beetje zit te surfen, heb ik verschillende (ook negatieve) reacties over deze kaart gehoord.

Nu heb ik de volgende vragen:

1) Welke drivers heb ik nodig om de hoogste performance te halen met deze kaart. (die van creative of de reference-drivers en welke driverset?)

2) Veel van die negatieve meningen komen van spellen als Swat3 en H&D. Is dit een driver-probleem, een probleem in de engines v.d. spellen of een probleem v.d. kaart zelf (te weinig performance)

Ik heb wel eens eerder over dit item gemaild,
maar heb nog geen bevredigende antwoorden gehad.

Ik hoop dat jullie mij meer helderheid kunnen verschaffen.

Pieter

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik heb zelf ook een Creative Labs GeForce en kan alleen maar adviseren de reference drivers te gebruiken. Creative Labs loopt gigantisch achter met drivers. Ik geloof dat de laatste versies gebasseerd waren op resp. 3.48 en 3.53 van nVidia. :(
Ik gebruik zelf Detonator 3.75 en ben er zeer tevreden over. Lopen bij mij sneller en stabieler dan de andere versies (behalve 3.53 zonder T&L). Deze kun je downloaden op www.reactorcritical.com

Alle spellen die ik heb gespeeld (waaronder SWAT3) lopen als een snelrein. Mooie graphics en zeer snelle performance. Ik ben dan ook zeer te spreken over de beeldkwaliteit en de snelheid. Geen enkele kaart komt in de buurt van de GeForce (vind ik). Ik ben veel mooie graphics gewend en heb alle voodoo gehad plus nog een matrox 400 gezien bij een vriend, maar pas bij de GeForce zit je vaak gewoon te kwijlen achter je PC. Deze vallen dus ook qua beeld zeer tegen en kunnen niet tippen aan de GeForce. Ik kan nog wel een uurtje zo doorgaan, maar ik ga dit nu maar eens posten.

Gegroet

Verwijderd

Hoi Pieter,
de GayForce van CL lijkt hier en daar nogal wat problemen te geven (waarschijnlijk de CL drivers). Zelf heb ik er 2 terug gebracht (er werd maar 16 Mb Ram gezien en de andere kaart gaf af en toe de vreemste asci tekens door m'n beeld) Ik heb toen de V6800(pure) voor fl 6,= meer gekocht en ben tevreden (behalve over Unreal en UT,maar daar schijnt die kaart niet mee overweg te kunnen).
De V6800 is zelfs iets sneller (in mijn systeem)en d'r zit een tempsensor op(voor de oc'er misschien handig)

succes
dIggO

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik heb helemaal geen problemen. Dit ligt puur aan het systeem en niet aan het merk videokaart. Sommige mensen hebben problemen met de Asus,andere weer met Guillemot en ga zo maar door. Mijn vroeger Savage3D was van 2The Max :( en liep klo$@. De Hercules gaf weer geen problemen. Qua merk moet je dus geluk hebben en ieder merk heeft zo zijn voor- en nadelen. Ik heb niets negatiefs te melden over CL. Ben er zeer :) mee

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
Ik sluit me aan bij robin..het is een prima kaart en je kunt het best de reference drivers van nvidia gebruiken.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."