Ik ga een nieuwe pc kopen ->> PIII 500,P3B-F, 128 mb en een annihilator pro :-))
Nu ik hierom de laatste tijd een beetje zit te surfen, heb ik verschillende (ook negatieve) reacties over deze kaart gehoord.
Nu heb ik de volgende vragen:
1) Welke drivers heb ik nodig om de hoogste performance te halen met deze kaart. (die van creative of de reference-drivers en welke driverset?)
2) Veel van die negatieve meningen komen van spellen als Swat3 en H&D. Is dit een driver-probleem, een probleem in de engines v.d. spellen of een probleem v.d. kaart zelf (te weinig performance)
Ik heb wel eens eerder over dit item gemaild,
maar heb nog geen bevredigende antwoorden gehad.
Ik hoop dat jullie mij meer helderheid kunnen verschaffen.
Pieter
Nu ik hierom de laatste tijd een beetje zit te surfen, heb ik verschillende (ook negatieve) reacties over deze kaart gehoord.
Nu heb ik de volgende vragen:
1) Welke drivers heb ik nodig om de hoogste performance te halen met deze kaart. (die van creative of de reference-drivers en welke driverset?)
2) Veel van die negatieve meningen komen van spellen als Swat3 en H&D. Is dit een driver-probleem, een probleem in de engines v.d. spellen of een probleem v.d. kaart zelf (te weinig performance)
Ik heb wel eens eerder over dit item gemaild,
maar heb nog geen bevredigende antwoorden gehad.
Ik hoop dat jullie mij meer helderheid kunnen verschaffen.
Pieter