Chinees/goedkoop LED lightstrip alternatief met app

Pagina: 1
Acties:
  • 393 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-09 14:36
Alhoewel ik een voorstander ben van Philips Hue is dat nu financieel geen optie. Ik ben op zoek naar een 5 meter lange LED strip (mag verdeeld in extensions uiteraard) die in te stellen is via een Smartphone App. Homekit support zou geweldig zijn, maar dat zal prijstechnisch denk ik niet haalbaar zijn. Belangrijkste is in ieder geval toegang via een App op zowel iOS en Android.

Ik ben op dit moment niet bekend met alternatieven uit Nederland/China (AliExpress), dus vandaar een verzoek of iemand een goed alternatief heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Heb je zelf al gekeken naar de mogelijkheden? Welke heb je gevonden? Waar twijfelde je over?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-09 14:36
LED-Maniak schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 21:02:
Heb je zelf al gekeken naar de mogelijkheden? Welke heb je gevonden? Waar twijfelde je over?
Als je op Ledstrip bij AliExpress zoekt (of welk andere zoekterm dan ook..) dan heb je sowieso hits. Wat is de uitspraak ook alweer, de diamanten tussen de rommel zoeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dat kan best zo zijn, waar @LED-Maniak op doelt is: eigen inzet.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Aankoopadvies-topics zien we liever niet buiten de daarvoor bestemde fora, dat geldt dus ook voor dit topic. Informatie over LED strips en andere Domotica is te vinden in Duurzame Energie & Domotica. Let erop dat ook hier geldt dat aankoopadvies niet gewaardeerd wordt.

Hier gaat in ieder geval een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.