Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voor het eerst een desktop zelf in elkaar schroeven ter vervanging van mijn huidige laptop. De PC gaat voornamelijk gebruikt worden voor kantoortoepassingen en het maken van vakantievideo's (dus dat ga ik niet dagelijks doen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget dat ik voor ogen heb ligt rond de €750,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat ik behoud is het externe beeldscherm: Samsung SyncMaster P2370.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor het maken van video's wil ik graag een losse GPU in de PC (ik ben buitengewoon ongeduldig). Ook wil ik graag een SSD in de PC van ongeveer 500 GB. Foto opslag doe ik op een externe schijf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen enkele voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niets specifiek.
Ga je overklokken?
Overklokken is voor mij echt een brug te ver voorlopig. Eerst maar eens een PC'tje bouwen.
Wat verwacht je van ons?
De afgelopen weken ben ik de Pricewatch en topics hier op T.net afgestruind. Standaarinstellingen bij de Pricewatch zijn voor mij: goede beoordeling van het product (minimaal 4 sterren) en dan gesorteerd op prijs. In één geval heb ik heel specifiek een forumtopic gevolgd en dat is voor de PSU. Dat heeft geleid tot onderstaande wenslijst. Mijn vraag: gaat dit allemaal bij elkaar passen en vinden jullie dit passend bij bovenstaande wens?
Ik wil voor het eerst een desktop zelf in elkaar schroeven ter vervanging van mijn huidige laptop. De PC gaat voornamelijk gebruikt worden voor kantoortoepassingen en het maken van vakantievideo's (dus dat ga ik niet dagelijks doen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget dat ik voor ogen heb ligt rond de €750,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat ik behoud is het externe beeldscherm: Samsung SyncMaster P2370.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor het maken van video's wil ik graag een losse GPU in de PC (ik ben buitengewoon ongeduldig). Ook wil ik graag een SSD in de PC van ongeveer 500 GB. Foto opslag doe ik op een externe schijf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen enkele voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niets specifiek.
Ga je overklokken?
Overklokken is voor mij echt een brug te ver voorlopig. Eerst maar eens een PC'tje bouwen.
Wat verwacht je van ons?
De afgelopen weken ben ik de Pricewatch en topics hier op T.net afgestruind. Standaarinstellingen bij de Pricewatch zijn voor mij: goede beoordeling van het product (minimaal 4 sterren) en dan gesorteerd op prijs. In één geval heb ik heel specifiek een forumtopic gevolgd en dat is voor de PSU. Dat heeft geleid tot onderstaande wenslijst. Mijn vraag: gaat dit allemaal bij elkaar passen en vinden jullie dit passend bij bovenstaande wens?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 184,95 | € 184,95 |
| 1 | Gigabyte GA-Z170N-WIFI | € 109,51 | € 109,51 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 GAMING X 2G | € 135,95 | € 135,95 |
| 1 | Enermax Ostrog Lite Grey Hairline | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 9,95 | € 9,95 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 71,- | € 71,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 350W | € 51,10 | € 51,10 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 144,50 | € 144,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 756,37 | |
www.vvijsselmeervogels.nl