Twee pc schermen een met hdmi en ander met div-d

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleyV87
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-02-2021
Hoi
ik heb net een nieuwe pc scherm gekocht alleen ik heb maar 1 hdmi poort in mijn cpu (NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB) en die wordt gebruikt door mijn eerst scherm, dus ik dacht doe dan maar een vga kabel met een vga to dvi-d adapter er tussen voor het tweede scherm. maar voor een of ander reden pakt die het niet zegt die steeds dat er geen kabel in zit.
de schermen die ik heb zijn BenQ GL2250H en mijn tweede scherm is BenQ GW2270H

alvast bedankt voor de hulp

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Grote kans dat je een aktieve converter nodig hebt; die blokjes van 5€ doen het over het algemeen niet (goed).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

MAX3400 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 17:41:
Grote kans dat je een aktieve converter nodig hebt; die blokjes van 5€ doen het over het algemeen niet (goed).
En de reden dat die dingen het vaak niet meer doen, is omdat de analoge pinnetjes niet meer aanwezig zijn op DVI poorten. Er is dus geen analoog signaal meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:27
Vaak zitten op deze kaarten 2 dvi poorten een digitaal en een anoloog wellicht de andere peoberen?

met 2 schermen zou je in principe geen actieve adapter nodig hebben althans dat is hier niet het geval op mijn nvidia kaart. Met amd had je het alleen nodig met eyefinity en het 3de scherm

[ Voor 49% gewijzigd door Bartosy op 15-09-2017 17:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Als je monitor HDMI of DVI heeft, pak dan een simpel passief verloopje welke DisplayPort naar de betreffende aansluiting omzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleyV87
Bartosy schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 17:49:
Vaak zitten op deze kaarten 2 dvi poorten een digitaal en een anoloog wellicht de andere peoberen?

met 2 schermen zou je in principe geen actieve adapter nodig hebben althans dat is hier niet het geval op mijn nvidia kaart. Met amd had je het alleen nodig met eyefinity en het 3de scherm
nee ik heb maar 1 dvi poort in mijn GPU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleyV87
Kaalus schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 17:54:
Als je monitor HDMI of DVI heeft, pak dan een simpel passief verloopje welke DisplayPort naar de betreffende aansluiting omzet.
ik had deze gekocht om er tussen te zetten is dit dan geen passief verloopje? :$

https://www.bol.com/nl/p/...adapter/9200000076318124/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleyV87
MAX3400 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 17:41:
jij bedoeld een aktieve converter zo als deze?
https://www.bol.com/nl/p/...077231328%26itm_role%3Din

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartosy
Ja die is actief zover ik het kan zien je kan het ook aan het logo zien

http://tommynation.com/wp...yPort-to-DVI-Adaptors.png

Passief is het logo een geheel actief zijn het 2 delen. Vaak zie je ook de letters active wat op de foto van jou niet te zien is. Je kan het wellicht altijd nog vragen daar voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleyV87
Bartosy schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 19:10:
[...]

Ja die is actief zover ik het kan zien je kan het ook aan het logo zien

http://tommynation.com/wp...yPort-to-DVI-Adaptors.png

Passief is het logo een geheel actief zijn het 2 delen. Vaak zie je ook de letters active wat op de foto van jou niet te zien is. Je kan het wellicht altijd nog vragen daar voor de zekerheid.
oke dankje voor de uitleg ik zal het even uit zoeken :)

• wesleyV87
oke ik heb dus een actieve converter gekocht en die er tussen gezet,alleen nu bij het opstarten doet die het heel even en dan komt er opeens te staan "no signal" het lijkt dan wel of dan opeens wordt uitgeschakeld of zo...

• eric.1
  • Laatst online: 12-06 18:39
wesleyV87 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 13:54:
oke ik heb dus een actieve converter gekocht en die er tussen gezet,alleen nu bij het opstarten doet die het heel even en dan komt er opeens te staan "no signal" het lijkt dan wel of dan opeens wordt uitgeschakeld of zo...
Heb je in Windows niet alleen "primary display" in gebruik?
Windowstoets+P en je kunt je bureaublad uitbreiden.

Of even naar de beelscherminstellingen gaan om te controleren of het scherm ook daadwerkelijk wordt herkend.

[ Voor 10% gewijzigd door eric.1 op 16-09-2017 14:23 ]

• wesleyV87
eric.1 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:18:
[...]

Heb je in Windows niet alleen "primary display" in gebruik?
Windowstoets+P en je kunt je bureaublad uitbreiden.

Of even naar de beelscherminstellingen gaan om te controleren of het scherm ook daadwerkelijk wordt herkend.
heb dat geprobeerd maar heeft geen effect jammer genoeg... :|

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:46
Welke videokaart heb je precies?

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-06 14:30

-db-

Hoi

Kun je niet beter gewoon een displayport naar hdmi kabel kopen? Desnoods daar weer een hdmi naar dvi verloop op als je geen hdmi op je scherm hebt.
Nu ben je met een analoog signaal bezig terwijl je 2 digitaal aanstuurbare schermen hebt.
Op een gtx1060 moeten zeker 2 digitale uitgangen zitten. Als je maar één hdmi en geen dvi hebt op de kaart, zal er zeker displayport op zitten.

• Bartosy
wesleyV87 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 13:54:
dus zodra windows begint laat hij no signal zien ? dan is het denk ik toch echt een setting ergens. wordt het scherm bij beeldscherm instellingen ook niet herkend ?

als je detect drukt bij beeldscherm instellingen ?

misschien probleem met drivers wat voor een videokaat had je hiervoor ? wellicht windows opnieuw instaleren ?

je kan ook proberen of hij het in Linux wel doet met een live usb stick ? dan kan je in ieder geval hardware uitsluiten als hij het daar wel doet.

• wesleyV87
ik heb een NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:46
wesleyV87 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 23:32:
[...]

Dat had ik gelezen, maar met "precies" bedoel ik van welke fabrikant en welk type, ze hebben namelijk allemaal verschillende aansluitingen.
Een link naar het exacte product zou fijn zijn.

Is het deze van je wenslijst geworden? pricewatch: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G

[ Voor 20% gewijzigd door mitsumark op 16-09-2017 23:35 ]

• wesleyV87
Bartosy schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 21:09:
[...]

dus zodra windows begint laat hij no signal zien ? dan is het denk ik toch echt een setting ergens. wordt het scherm bij beeldscherm instellingen ook niet herkend ?

als je detect drukt bij beeldscherm instellingen ?

misschien probleem met drivers wat voor een videokaat had je hiervoor ? wellicht windows opnieuw instaleren ?

je kan ook proberen of hij het in Linux wel doet met een live usb stick ? dan kan je in ieder geval hardware uitsluiten als hij het daar wel doet.
ja klopt als windows op start stop de ander schrem de dvi-d en gaat dan naar de hdmi.dit is nog een vrij nieuwe pc dus dit is de einge videokaart die er heeft in gezeten.
bij detect beeldscherm zeg die dat die geen ande pc heeft kunnen vinden..

ik vind dit echt heel vreemd allemaal want bij mijn ouder pc ging het gewoon in steken en klaar :?

• wesleyV87
mitsumark schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 23:34:
[...]

Dat had ik gelezen, maar met "precies" bedoel ik van welke fabrikant en welk type, ze hebben namelijk allemaal verschillende aansluitingen.
Een link naar het exacte product zou fijn zijn.

Is het deze van je wenslijst geworden? pricewatch: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G
het gaat om deze videokaart http://www.galax.com/en/g...orce-gtx-1060-oc-3gb.html

• FastPinguin
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-06 22:04
Je mist de 4 analoge pinnen bij de DVI aansluiting op je videokaart. Convertor naar VGA gaat dus niet werken. Zie Wikipedia: Digital Visual Interface

• Bartosy
wesleyV87 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 23:32:
[...]

Wat hierboven ook staat. Vga is analoog en je videokaart is dvi digitaal je mist de 4 puntjes idd
Wat wel zou werken is een hdmi naar dvi omdat allebei digitale signalen zijn en dan een displayport naar hdmi zal op zich ook moeten werken. Je monitor is niet compatibel met anologe signalen

[ Voor 62% gewijzigd door Bartosy op 16-09-2017 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleyV87
Bartosy schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 23:55:
[...]

Wat hierboven ook staat. Vga is analoog en je videokaart is dvi digitaal je mist de 4 puntjes idd
Wat wel zou werken is een hdmi naar dvi omdat allebei digitale signalen zijn en dan een displayport naar hdmi zal op zich ook moeten werken. Je monitor is niet compatibel met anologe signalen
dus als ik het goed begrijp heb ik de verkeerde kabel gekocht? |:( heb ik dan deze nodig https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

[ Voor 7% gewijzigd door wesleyV87 op 17-09-2017 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartosy
wesleyV87 schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:48:
[...]

dus als ik het goed begrijp heb ik de verkeerde kabel gekocht? |:( heb ik dan deze nodig https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch
Als je het werkend wilt krijgen heb je 2 nieuwe kabels nodig die allebei digitaal Zijn of een monitor die met digitale signalen om kan gaan die van een dvi port komen. Of je hebt een adapter nodig van dvi-di naar hdmi

Dus voor monitor 1 die hdmi heeft en vga zal dat een gewone hdmi naar hdmi kabel zijn
Voor de andere die ook alleen hdmi heeft zal je een displayport naar hdmi kabel moeten halen dan zal het in principe moeten lukken.

Een andere optie is om een dvi-d naar hdmi adapter te halen in dit geval kan je dvi-d adapter aansluiten op je dvi-d port en dan een normale hdmi kabel gebruiken vanaf daar.

Het probleem hier is dat een analoog signaal anders werkt dan een digitaal signaal daarom heb je ook geen beeld. De meeste videokaarten hebben een dvi-i port dat met allebei de signalen overweg kan helaas heeft jouw kaart alleen maar een digitale dvi port. Dus je moet een digitaal signaal hebben voor allebei je monitors de vga port gaat niet werken omdat dat een analoog signaal is.

Dvi-d is digitaal
Dvi-a is analoog (deze heb ik al een lange tijd meer gezien)
Dvi-i is allebei (als je deze had gehad op je videokaart was het geen probleem)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Mq5uBGrtZO0SqZvkrQcSatsj/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleyV87
Bartosy schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:28:
[...]

Als je het werkend wilt krijgen heb je 2 nieuwe kabels nodig die allebei digitaal Zijn of een monitor die met digitale signalen om kan gaan die van een dvi port komen. Of je hebt een adapter nodig van dvi-di naar hdmi

Dus voor monitor 1 die hdmi heeft en vga zal dat een gewone hdmi naar hdmi kabel zijn
Voor de andere die ook alleen hdmi heeft zal je een displayport naar hdmi kabel moeten halen dan zal het in principe moeten lukken.

Een andere optie is om een dvi-d naar hdmi adapter te halen in dit geval kan je dvi-d adapter aansluiten op je dvi-d port en dan een normale hdmi kabel gebruiken vanaf daar.

Het probleem hier is dat een analoog signaal anders werkt dan een digitaal signaal daarom heb je ook geen beeld. De meeste videokaarten hebben een dvi-i port dat met allebei de signalen overweg kan helaas heeft jouw kaart alleen maar een digitale dvi port. Dus je moet een digitaal signaal hebben voor allebei je monitors de vga port gaat niet werken omdat dat een analoog signaal is.

Dvi-d is digitaal

[afbeelding]
oke dan koop ik wel zo hdmi naar dvi-d kabeltje,alleen vreemd dat die bij het opstarten dan wel even werkt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleyV87
Bartosy schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:28:
[...]

Dvi-d is digitaal

[afbeelding]
oke heb dus nu deze gekocht https://www.bol.com/nl/p/...male-2m/9200000032844948/ gekocht,bij het opstarten (als je het laad schrem ziet waar je ook naar de bios kan gaan zeg maar) gaat het ander scherm aan met de hdmi naar DVI-D met digtaale output maar zodra het naar Windows aan gaat neemt de hdmi naar hdmi weer over en kan het ander scherem niet meer vinden...het lijkt wel of ik hem ergens dan nog moet aan zetten of zo?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Heb je wel ingesteld dat je bureaublad moet uitbreiden naar beide monitoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaVince
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-04 15:08
Als je cpu een igpu heeft kan je die ook gewoon in je mobo prikken, aanzetten in de bios en klaar is kees.

1-oeps, iets te snel.. Zag bij nalezen pas dat je alleen hdmi in je mobo hebt.. -

2-zie in ts hebt staan dat je je cpu beschrijft als een 1060.. Watvoor mobo heb je en welke cpu?

[ Voor 48% gewijzigd door ParaVince op 19-09-2017 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleyV87
TERW_DAN schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:44:
Heb je wel ingesteld dat je bureaublad moet uitbreiden naar beide monitoren?
na ik kan dus nergens vinden waar ik waar ik het kan doen.. heb gekeken bij scherm instellingen en bij video kaart instellingen,als ik op decreteren druk kan die niets vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
Waarom blijf je werken met kabels die niet native aan je videokaart kunnen?
Zo'n beetje elke 1060 heeft op zijn minst 1 HDMI en 2/3 DisplayPorts, verloop 1 van de DP's naar HDMI/DVI en je bent er. Nu met je iGPU wordt het er alleen maar weer complexer op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Rechtsklik op je desktop en dan 'display settings'. Daar zou je meerdere schermen moeten zien.

Sluit anders alleen die monitor aan die nu het niet doet. En kijk of je dan wel beeld hebt. Als dat zo is, prik daarna de andere erbij en kijk wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleyV87
ParaVince schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 19:06:
Als je cpu een igpu heeft kan je die ook gewoon in je mobo prikken, aanzetten in de bios en klaar is kees.

1-oeps, iets te snel.. Zag bij nalezen pas dat je alleen hdmi in je mobo hebt.. -

2-zie in ts hebt staan dat je je cpu beschrijft als een 1060.. Watvoor mobo heb je en welke cpu?
mijn moederboerd is deze MSI Z170A TOMAHAWK (MS-7970) (U3E1) en deze cpu http://www.galax.com/en/g...orce-gtx-1060-oc-3gb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleyV87
Kaalus schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:10:
Zo'n beetje elke 1060 heeft op zijn minst 1 HDMI en 2/3 DisplayPorts, verloop 1 van de DP's naar HDMI/DVI en je bent er. Nu met je iGPU wordt het er alleen maar weer complexer op ;)
bedoel je zo iets ? https://pisces.bbystatic....axHeight=550;maxWidth=642 sorry ik ben echt niet zo bekent met al die tremen
https://www.bol.com/nl/p/...=categorysuggestionsearch

[ Voor 10% gewijzigd door wesleyV87 op 19-09-2017 20:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
Kan, maar ze bestaan ook in kabel vorm. Dan hang je de DisplayPort in je videokaart en de HDMI/DVI kant rechtstreeks in je monitor. Zitten ze beide op dezelfde displayadapter, als het goed is breid Windows ze dan ook gelijk uit en ben je klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verloopjes zijn niet eens nodig.
1 monitor heeft 2 HDMI en 1x VGA input. Dus daar kan mooi een HDMI kabel in vanaf de HDMIpoort van de videokaart.
De andere monitor heeft ook een DVIpoort, dus daar kan mooi een DVI kabel in in de DVIpoort van de monitor.

Geen geknoei met vorige-eeuwse VGAkabels, gewoon alles digitaal.
Ik zou daar niet eens moeilijk mee gaan doen. Gewoon HDMI en DVI kabel pakken. Hoef je ook niets te converteren vanaf je DP.

[ Voor 29% gewijzigd door TERW_DAN op 19-09-2017 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
TERW_DAN schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:23:
[...]

1 monitor heeft 2 HDMI en 1x VGA input. Dus daar kan mooi een HDMI kabel in vanaf de HDMIpoort van de videokaart.
De andere monitor heeft ook een DVIpoort, dus daar kan mooi een DVI kabel in in de DVIpoort van de monitor.

Zover had ik zijn schermen nog niet eens bekeken. Absoluut de beste optie dan, ook geen gedoe met verloopjes en al helemaal niet met de IGP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Kaalus schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:23:
[...]

Zover had ik zijn schermen nog niet eens bekeken. Absoluut de beste optie dan, ook geen gedoe met verloopjes en al helemaal niet met de IGP.
Ik dus eerder ook niet :) Maar vroeg me wel af hoe het zat. Al met al vrij simpel dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
TERW_DAN schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:24:
[...]

Ik dus eerder ook niet :) Maar vroeg me wel af hoe het zat. Al met al vrij simpel dus :)
Ja, TS had een stuk sneller klaar kunnen zijn en zonder allemaal kabeltjes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Kaalus schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:25:
[...]

Ja, TS had een stuk sneller klaar kunnen zijn en zonder allemaal kabeltjes :'(
Klopt, ik werd een beetje door de war gebracht door die VGAkabel, maar dat ding is helemaal niet nodig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaVince
wesleyV87 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:11:
[...]

mijn moederboerd is deze MSI Z170A TOMAHAWK (MS-7970) (U3E1) en deze cpu http://www.galax.com/en/g...orce-gtx-1060-oc-3gb.html
Prik lekker die dvi in je moederbord, zet je igpu aan en gaan met die banaan. Geen gedoe met kabeltjes, heb ik ook gedaan werkt perfect.

P. S. Een gpu is geen cpu. Een 1060 is een gpu.

Edit: terw_dan bied de betere oplossing aan echter.

[ Voor 59% gewijzigd door ParaVince op 19-09-2017 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartosy
TERW_DAN schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:23:
[...]

[...]

Ik zou daar niet eens moeilijk mee gaan doen. Gewoon HDMI en DVI kabel pakken. Hoef je ook niets te converteren vanaf je DP.
ik dacht dat ook in eerste instantie later zag ik dat de monitor de h versie was die alleen vga heeft de niet h versie heeft dvi.. of het is net andersom zijn monitor heeft alleen een vga poort en hdmi en de andere alleen hdmi aansluiting en vga. dacht toen ook bij mezelf.. wat kan 1 letter toch een verschil maken :S had hem veel kabels gescheeld..

deze heeft hij geloof ik

https://www.pcworldbusiness.co.uk/catalogue/item/P194048P

de kabel die hij heeft is goed hij moet alleen nu nog een displayport naar hdmi hebben en dan moet het in principe gewoon werken dus. allebei de signalen digitaal of hdmi naar hdmi dvi-d naar hdmi

dvi-d naar hdmi of dvi-d verloop naar hdmi en dan hdmi naar hdmi
en andere monitor hdmi naar hdmi
of displayport naar hdmi kabel

het zal in principe gewoon moeten werken wat hij nu heeft

[ Voor 7% gewijzigd door Bartosy op 19-09-2017 21:16 ]

• wesleyV87
oke ga even zo DisplayPorts proberen want dvi lijkt hem niet te worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
wesleyV87 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:59:
[...]

oke ga even zo DisplayPorts proberen want dvi lijkt hem niet te worden
Je kan het beter aansluiten zoals @TERW_DAN heeft beschreven in zijn post. Dan heb je ook geen verloopkabels nodig!

• wesleyV87
Kaalus schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:16:
[...]

Je kan het beter aansluiten zoals @TERW_DAN heeft beschreven in zijn post. Dan heb je ook geen verloopkabels nodig!
ja dat heb ik al gedaan zo als @TERW_DAN het heeft beschreven,alleen krijg ik weer het zelfde de tweede scherm doet het bij het opstarten even en dan zodra ik Windows aan heb gaat hij weer naar de hdmi en zeg die dat er geen twee monitor kan vinden en zeg die die dat hdmi er er alleen in steekt terwijl er een DVI kabel in de poort zit.... |:( en zegt het scherm dat die geen signaal krijgt en lijkt steeds het zelfde te doen. want ik heb nu al 2 verschillenden kabels gebruikd, ik heb een DVI kabel naar dvi-d port gedaan heb hdmi naar de dvi-d gedaan... 8)7

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Pak nou eens een DVI - DVI en een HDMI - HDMIkabel.
Geen verloopjes of adapters.

En wat als je enkel je DVI monitor aansluit, en niet je HDMIscherm?

• Enola
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-05 18:47

Try more

• wesleyV87
TERW_DAN schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:28:
Pak nou eens een DVI - DVI en een HDMI - HDMIkabel.
Geen verloopjes of adapters.

En wat als je enkel je DVI monitor aansluit, en niet je HDMIscherm?
ik heb dus nu met dvi naar dvi gedaan zonder hdmi er in in het begin bij het opstarten krijg ik beeld als die naar windows gaat komt er in beeld te staan input dvi maar voor de rest zwart beeld als ik dan hdmi er in steek in de ander scherm krijg ik meteen beeld maar komt op het ander scherm te staan no signal waar de dvi in steek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaVince
wesleyV87 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:27:
[...]

ik heb dus nu met dvi naar dvi gedaan zonder hdmi er in in het begin bij het opstarten krijg ik beeld als die naar windows gaat komt er in beeld te staan input dvi maar voor de rest zwart beeld als ik dan hdmi er in steek in de ander scherm krijg ik meteen beeld maar komt op het ander scherm te staan no signal waar de dvi in steek
Windows button + p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleyV87
nope doet die niet ,als ik ga kijken mijn beeldscherm instellingen van nivida staat hij er ook niet bij
Pagina: 1