ftp server in windows me

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptile
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02-2024

raptile

=[Loz Kampoz Fragging Force]=

Topicstarter
Goedendag.

Ik heb zojuist windows milenium op mijn systeem gegooid en nu wil ik mijn FTP server weer open gooien.

wat wil ik nou eigenlijk?

Ik wil gaan werken op mijn pc vanaf een andere locatie.ik wil dingen kennen wijzigen uploaden en downloaden op al mijn HD's van mijn thuis pc vanaf een andere locatie.

Ik denk dat dat wel kan met een FTP server.

Ook moet het veilig zijn tegen hackers zadat ik geen problemen krijg , omdat ik een poort open gooi om op mijn PC te werken.

maar nu is de vraag:-welk programma kan ik daar het beste voor gebruiken onder windowsME?

en als het kan :-waar kan ik die progies downloaden? (URL als dat mogelijk is)

aub help mij hiermee.

Spelfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ten eerste dat je wel een beetje op je spelling mag letten. Je nederlands is naar mijn mening van een enorm laag niveau. Ook het hoofdlettergebruik in de titel van de thread wordt niet zo op prijs gesteld.
Vervolgens zal ik je ook nog een antwoord op je vraag geven, daarom adviseer ik je G6 FTP Server, een ftp server die ik een lange tijd naar tevredenheid heb gebruikt. Het heet geloof ik nu Bulletproof FTP Server, ik zou zeggen, gebruik de search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptile

raptile

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 14:36 schreef Oxonium het volgende:
Ik vind ten eerste dat je wel een beetje op je spelling mag letten. Je nederlands is naar mijn mening van een enorm laag niveau. Ook het hoofdlettergebruik in de titel van de thread wordt niet zo op prijs gesteld.
Vervolgens zal ik je ook nog een antwoord op je vraag geven, daarom adviseer ik je G6 FTP Server, een ftp server die ik een lange tijd naar tevredenheid heb gebruikt. Het heet geloof ik nu Bulletproof FTP Server, ik zou zeggen, gebruik de search.
ja bij de search word niets gezegt over windows ME en werken op alle schijven op je thuis PC vanaf een andere locatie daarom heb ik deze vraag gesteld.

let niet op mijn spelling en reageer aub gewoon op mijn vraag :)

somige mensen kennen nou eenmaal niet perfect schrijven aangezien ze dislect zijn en weten dat ook van zichzelf,toch vind ik dat ook deze mensen vragen mogen stellen over het internet.

Spelfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijdje serv-u gebruikt, beviel me uitstekent
je kon gewoon een user aanmaken en een password, waardoor hij veilig was

maar je kan gewoon naar www.download.com gaan en dan naar internet/ftp daar staat wel wat bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptile

raptile

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 15:21 schreef Hydrogen het volgende:
Ik heb een tijdje serv-u gebruikt, beviel me uitstekent
je kon gewoon een user aanmaken en een password, waardoor hij veilig was

maar je kan gewoon naar www.download.com gaan en dan naar internet/ftp daar staat wel wat bij
ok bedankt ik ga het proberen.

is het wel voor windowsME?

Bedankt voor je reactie.

Spelfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 15:10 schreef raptile het volgende:
let niet op mijn spelling en reageer aub gewoon op mijn vraag :)
Ik geloof dat ik ook juist antwoord gaf op jou vraag.
Als je met meerdere schijven wilt werken, is War FTP Daemon wellicht een goede optie. Ik geloof dat G6 daar een beetje moeilijk over doet, tenzij je voor elke schijf een apart account maakt. Of je nou WinME, Win98, NT of 2k draait, maakt niets uit. Die ftp servers draaien er heus wel op. Een ander alternatief is het draaien van WinVNC in plaats van een FTP server. Dit programmatje zorgt ervoor dat jij vanaf je werk letterlijk je computer bedient. Hoef je niet eens een client voor te installeren, het kan gewoon via internet explorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptile

raptile

Topicstarter
tnx.
ondertussen gebruik iik nu serve-U en dat is inderdaad wel makkelijk maar nu heb ik versie 3.0 en daar kan ik de crack niet van vinden :(

Spelfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb de topic titel even aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptile

raptile

Topicstarter
tnx buzz ik wist namelijk niet hoe dat moest.

Spelfouten voorbehouden.

Pagina: 1