Sinds anderhalve maand heb ik een Stage Powermeter. Heb er denk ik een ritje of 15-20 mee gemaakt.
Opeens deed hij het niet meer, kon hem niet meer pairen met mijn Garmin/Wahoo/Telefoon/Zwift.
Heb contact opgenomen met Stages en heb hem naar hun teruggestuurd.
Dit is hun oplossing:
Is dit de normale gang van zaken bij garantie?
Daarbij heb ik de powermeter naar hun opgestuurd, kan ik die verzendkosten terug vragen in deze situatie?
Opeens deed hij het niet meer, kon hem niet meer pairen met mijn Garmin/Wahoo/Telefoon/Zwift.
Heb contact opgenomen met Stages en heb hem naar hun teruggestuurd.
Dit is hun oplossing:
Nu heb ik geen ervaring met een defect product in zo een korte tijd (gelukkig!), maar ik vind het toch een apart idee dat ik straks een product terugkrijg waarvan ik niet weet hoe lang die al gebruikt is en wat er allemaal mee gebeurd is.Your power meter has undergone a comprehensive evaluation. At that time we discovered an issue with at the circuit board. Because of this, we will be sending you a replacement from our warranty stock, so that you can resume training with power again as quickly as possible. This power meter has been manufactured with new components and tested to our rigorous standards. The crank arm may show minor cosmetic signs of use, but will be in equal or better condition than your returned power meter.
Is dit de normale gang van zaken bij garantie?
Daarbij heb ik de powermeter naar hun opgestuurd, kan ik die verzendkosten terug vragen in deze situatie?