Afgelopen week vroeg ik onderstaande in het feedbacktopic van de Mobile-afdeling:
Misschien niet helemaal het juiste topic, maar wilde het hier alvast opgooien, voordat ik er eventueel mee verder ga. Ik heb afgelopen week een review geschreven van een singlesim-smartphone, maar er staan ook dualsim-varianten in van dat toestel. Daar wordt de review echter niet genoemd/gelinkt. Dat vind ik wat gek, ook al betreft het natuurlijk een 'ander' apparaat. Dat verschil vind ik echter dusdanig klein dat ik graag zou willen zien dat dat ook gewoon gekoppeld is. Bij verschillende kleuren van devices zien we namelijk ook gewoon reviews van andere kleuren staan. Wat jullie: reviews overal of daadwerkelijk anders dus nee?
Daar werd ook genoemd:
Misschien niet helemaal het juiste topic, maar wilde het hier alvast opgooien, voordat ik er eventueel mee verder ga. Ik heb afgelopen week een review geschreven van een singlesim-smartphone, maar er staan ook dualsim-varianten in van dat toestel. Daar wordt de review echter niet genoemd/gelinkt. Dat vind ik wat gek, ook al betreft het natuurlijk een 'ander' apparaat. Dat verschil vind ik echter dusdanig klein dat ik graag zou willen zien dat dat ook gewoon gekoppeld is. Bij verschillende kleuren van devices zien we namelijk ook gewoon reviews van andere kleuren staan. Wat jullie: reviews overal of daadwerkelijk anders dus nee?

Daar werd ook genoemd:
Ook dat verschil is imo dusdanig klein dat het onder hetzelfde product geschaard kan worden, want bij het schrijven van een review moet je toch de juiste variant aanklikken. Of je dus een singlesim-, dualsim-, 3GB RAM- of 4GB RAM-versie gebruikt is toch wel duidelijk. Reviews zijn dan te zien bij meerdere devices, hebben meer bekijks wat het werk voor een reviewer nog leuker maakt. Tevens zijn er veel meer mensen die hiermee geholpen zijn, want de review over het product zal voor het grootste deel ook gaan over het product dat zij in overweging nemen of waarover ze meer willen lezen. Weet niet hoe of wat qua implementatie, wat jullie?rens-br schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:53:
Je hebt dit probleem namelijk ook bij toestellen met verschillende RAM groottes.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit