Sinds gisteren blijft mijn MacBook Pro 2011 hangen na het inloggen. Laadbalkje blijft op ongeveer 50% hangen en er zijn horizontale roze strepen te zien in het beeld. In safe mode kon ik wel eenmaal opstarten, maar viel hij na verloop ook uit. De roze strepen verdwijnen in safe mode echter wel. Nu blijft hij ook in safe mode hangen. Heeft iemand een idee of dit relatief makkelijk is op te lossen? Denk dat een dure reparatie niet meer de moeite waard is op deze leeftijd.
...
Het gaat om een MacBook Pro 15 inch early 2011 die in 2015 al last heeft gehad van GPU problemen. Hiervoor heb ik toentertijd gebruik kunnen maken van het aanvullende reparatieprogramma van Apple en is het motherboard vervangen. Sindsdien ook geen last meer gehad van problemen.
...
Normaal opstarten werkt dus niet. Safe mode is dus ook niet meer mogelijk en de MacBook voelt ook erg heet aan. Repair disk recovery (command+R bij het opstarten) werkt ook niet.
...
...
Het gaat om een MacBook Pro 15 inch early 2011 die in 2015 al last heeft gehad van GPU problemen. Hiervoor heb ik toentertijd gebruik kunnen maken van het aanvullende reparatieprogramma van Apple en is het motherboard vervangen. Sindsdien ook geen last meer gehad van problemen.
...
Normaal opstarten werkt dus niet. Safe mode is dus ook niet meer mogelijk en de MacBook voelt ook erg heet aan. Repair disk recovery (command+R bij het opstarten) werkt ook niet.
...