Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Ik ben van plan de Samsung Galaxy J5 (2017) Duos te bestellen maar volgens de Pricewatch specs is de tweede simkaartslot gedeeld als microSD :-(

Op de site van Samsung zelf is de J5 (2017) Duos niet te vinden voor meer informatie, heeft iemand enig idee of er nou wel twee nano simkaarten + microSD tegelijkertijd in passen?

Beste antwoord (via Ketho op 15-09-2017 22:17)

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 22:41
De Duos wordt standaard wel geleverd in Duitsland, en in alle Duitse reviews wordt vermeld dat de tweede sim én de SD-kaart tegelijkertijd geplaatst kunnen worden. Op de foto's kun je het ook zien: het slot voor de tweede sim is (veel) breder. Ik heb 'm (ook) vandaag besteld, ter vervanging van een Lumia 630 dual sim.

Edit: ik heb 'm inmiddels in huis en er passen inderdaad een sim en een sd kaartje tegelijk in het tweede slot. Ik heb alleen nieuwe simkaartjes nodig zag ik (nano ipv micro), dus ik kan hem nog niet uitproberen.
De originele samsung flipcover die ik erbij had besteld is overigens spuuglelijk (gewoon zwart, glad hard plastic), maar past perfect en is functioneel. Met cover ligt ie ook nog prima in de hand, ook om te bellen.

[ Voor 40% gewijzigd door Vistajevski op 16-09-2017 13:08 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

Trucker Her

Someone ate my cookie :(

Meestal is het 2 simkaarten, of een sim+microsd.
Heb het toestel zelf nog niet eerder in handen gehad, maar weet wel dat dit het geval is bij de meeste toestellen..
Denk dat je er dan inderdaad geen 2 sims in krijgt + microsd.

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 17:43

Wie de geschiedenis niet kent, is gedoemd ze te herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
Ik heb nu de handleiding op belsimpel.nl kunnen vinden en als ik het goed begrijp lijkt het dat beide nano simkaarten als de microsd er tegelijkertijd in kunnen. Maar dit is allemaal nieuw voor mij

https://s3-eu-west-1.amaz...k-Handleiding.pdf#page=14

[ Voor 14% gewijzigd door Ketho op 15-09-2017 15:28 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
De Duos wordt standaard wel geleverd in Duitsland, en in alle Duitse reviews wordt vermeld dat de tweede sim én de SD-kaart tegelijkertijd geplaatst kunnen worden. Op de foto's kun je het ook zien: het slot voor de tweede sim is (veel) breder. Ik heb 'm (ook) vandaag besteld, ter vervanging van een Lumia 630 dual sim.

Edit: ik heb 'm inmiddels in huis en er passen inderdaad een sim en een sd kaartje tegelijk in het tweede slot. Ik heb alleen nieuwe simkaartjes nodig zag ik (nano ipv micro), dus ik kan hem nog niet uitproberen.
De originele samsung flipcover die ik erbij had besteld is overigens spuuglelijk (gewoon zwart, glad hard plastic), maar past perfect en is functioneel. Met cover ligt ie ook nog prima in de hand, ook om te bellen.

[ Voor 40% gewijzigd door Vistajevski op 16-09-2017 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
Welke foto's bedoel je precies? Maar fijn om te weten, ik zal een aanpassing in de pricewatch aandragen omdat het verwarrend was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vistajevski
Ketho schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 22:18:
Welke foto's bedoel je precies? Maar fijn om te weten, ik zal een aanpassing in de pricewatch aandragen omdat het verwarrend was
Deze bijvoorbeeld, van notebookcheck:

https://www.notebookcheck...to_GalaxyJ5_2017_2477.jpg

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 06:47

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Hij zal wel net als voor de A5 2017 Duos (die ik heb) een slot voor SIM1 (nano) hebben en een tweede langer slot voor SIM2 (nano) en micro-SD hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Trucker Her schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:03:
Meestal is het 2 simkaarten, of een sim+microsd.
dat was het meest gebruikelijke.
Inmiddels kan het vaak alle 3.

• Ketho
Vistajevski schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 21:58:
Ik heb hem inmiddels ook besteld en kan idd met een pinnetje de wat dikkere lade laten uitwerpen, de nanosims heb ik ook nog niet binnen om het te testen maar ik geloof het allemaal wel

Wat betreft de handleiding lijkt die van de normale versie indentiek met die vd Duos versie. Alleen dat Samsung Nederland die dingen blijkbaar zelf niet direct verkoopt of er een aparte productpagina voor heeft, terwijl er wel eentje is voor de J5 2016 Duos

[ Voor 9% gewijzigd door Ketho op 16-09-2017 21:10 ]

Pagina: 1