Toon posts:

ud monitor met multiple agents?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb de ud monitor gedownload maar krijg het niet voor elkaar dat ik meerdere packetjes binnenhaal. Hoe is dit in te stellen?

/me gaat op vakantie en wilt niet dat de computer onbeheert online staat.

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:58
Wat ik weet (heb het zelf niet gedaan)is dat je die caches allemaal een eigen (device)naam moet geven,die komen ook allemaal apart in de stats te staan.
Dan kun je geloof ik d.m.v. de switchknop die caches vullen.
Maar volgens mij staat het beter beschreven op de webpage waar ud-monitor te downloaden is.

Verwijderd

/Edit/
Brilsmurf was me al voor
/Edit/
Op maandag 09 juli 2001 14:25 schreef Rafthor het volgende:
Heb de ud monitor gedownload maar krijg het niet voor elkaar dat ik meerdere packetjes binnenhaal. Hoe is dit in te stellen?
Je moet met ADD (Tabblad cache) Devices toevoegen. Dit doe je bijvoorbeeld 5x. In de cache staat dan nog je oorspronkelijke device te draaien. Selecteer een van de nieuwe en druk op SWITCH. UD sluit af, en de nieuwe Device wordt opgestart. Je krijgt dan het scherm van UD, waar je "Existing user" moet aanvinken, en een nog niet gebruikte Devicenaam in moet vullen.
Dit herhaal je voor elk nieuw Cacheslot.
Als je alle devices geregistreerd hebt, kun je "Switch automatically after completion" aanvinken. Dan werkt ie alle devices achter elkaar af.
Als ze allemaal klaar zijn, moet je ze een voor een laten zenden (met switch, en eerst een verbinding maken).

Hoop dat dit helpt, anders is er nog een (summiere) faq, op de site van UD-monitor.

Verwijderd

Topicstarter
al gedaan thx :) 20 devices in cache :o Zo komt mijn pc de week wel door zonder mij :p

Verwijderd

Als ze allemaal klaar zijn, moet je ze een voor een laten zenden (met switch, en eerst een verbinding maken).
Helaas is het flushen dus een beetje bewerkelijk, switch effe wachte.... switch weer paar minuten wachte... switch

Hoop dat ze daar ook nog een knopje voor gaan maken, flush-all.

Verwijderd

in het cache tabje kun je 'use cache' aanvinken, volgens het proggie kun je dan meerdere WU's tegelijk flupsen. Of zie ik het weer eens verkeerd :?

Verwijderd

In de UD Monitor FAQ staat een stukje over hoe de cache te gebruiken en als ik dat zo lees zal je toch echt zelf al je slots moeten na lopen om de result te flushen en nieuwe op te halen

(als je online bent wat mijn mijn ISDN machine's niet vaak genoeg zijn :( kun je het use-cache vinkje uitzetten of het auto-switch when compleet maar dan gebruik je de cache niet, of maar 1 slot).

maar er is hoop :) er word over een functie gesproken die volgens mij doet wat ik wil http://distributed.fromru.com/udmon-faq-e.htm#Caching
Note: 1.3.0b had "Send/Receive" function, that automated the above process, but this function had a bug and was disabled in 1.3.0b2. It will be reworked, tested and then reenabled in the later versions.
Pagina: 1