Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raverty
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online
Beste tweakers,

Een collega van mij gebruikt een android telefoon hij heeft een computer met office 2016, vandaag heeft hij een uitnodiging geaccepteerd zodat hij in een agenda van een collega kan kijken. Tot zover niks spannends. Nu keek hij op zijn telefoon in zijn aganda en ziet hij onder zijn email adres ook agenda Items van die collega staan, maar bij account ziet hij zijn account staan. In zijn telefoon heeft hij dus ook alleen het account van zichzelf staan en dus niet die van de collega. In zijn outlook kon ik dus ook geen instellingen vinden dat de agenda's in elkaar geschoven waren en als hij op zijn pc kijkt ziet hij in zijn agenda items ook alleen zijn agenda en niet die van zijn collega's. Kan ik dit ongedaan maken?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

heeft hij een uitnodiging geaccepteerd zodat hij in een agenda van een collega kan kijken
Dan moet die collega de toegang tot de agenda weer intrekken.

Op de PC moet je vaak apart de Calendar van iemand anders openen; dat gebeurt namelijk op "user base" en zo te lezen is het niet op Exchange (Online) doorgevoerd dus zal je het inderdaad niet door autodiscover direct in de mail-client zien.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raverty
  • Niet online
Het probleem is hij moet die agenda dus in kunnen zien vanwege zijn functie, maar niet op zijn mobiel alleen in de outlook client. Hij heeft meerdere agenda's die hij in kan zien en die ziet hij niet in zijn telefoon, maar ik weet niet op welke manier die gedeeld zijn.

[ Voor 55% gewijzigd door Raverty op 15-09-2017 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Raverty schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:03:
Het probleem is hij moet die agenda dus in kunnen zien vanwege zijn functie.
Het probleem is dat collega's die niet onderling moeten regelen via "agenda uitnodiging" maar op Exchange (Online) niveau. Dan heb je op alle devices altijd overal dezelfde settings/views/afspraken.

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 15-09-2017 13:04 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raverty
  • Niet online
Ik heb even gekeken op Exchange online niveau, maar daar kan ik alleen rechten op een mailbox geven niet op alleen een agenda. Ter info ik heb wel beperkte rechten in exchange.

[ Voor 16% gewijzigd door Raverty op 18-09-2017 12:33 ]