Toon posts:

Unreal Tournament problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ook wel eens met UT dat hij na een paar minuten niet meer reageert? Hij start gewoon goed op en hij doet et eerst prima en dan hangt ie ineens. Alleen resetten kan nog maar.

Ik heb allemaal nieuwe drivers geinstalleerd en DX 8 en de nieuwste versie van UT maar niets helpt. Heeft iemand een idee?

Verwijderd

Nieuwe drivers van je videokaart of gewoon op software rendering zetten

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 17:15
Draai je Win2K , heb je een athlon en een gf2? Download dan even de patch die dit probleem oplost van amd.com .

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• violator_
Op maandag 09 juli 2001 14:27 schreef GDJF het volgende:
Nieuwe drivers van je videokaart of gewoon op software rendering zetten
Software Rendering ? Getver ! Bah ! In de hoek jij ! straf !!

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
nope geen Win2k maar 98 en een Diamond Stealth III. Ik heb al nieuwe drivers geinstalleerd maar dat hielp ook niet. Misschien is het 't moederboard?

• violator_
Dat heb ik ook eerder gezien ja.
Je kan 2 dirngen proberen :

1: Download en installeer de reference drivers voor je videokaart van S3 (Savage4 Pro)

Waar heb je UT op ingesteld ?
S3 Metal / D3D / OpgenGL ?
Probeer iig als eerst S3 Metal want die draait het snelst met jouw kaartje.
Anders OpenGL / D3D proberen .
1 daarvan zal wel stabiel lopen .

Verwijderd

Gaat tie ook piepen :?

Verwijderd

Had ik ook. Niewe 4-in-1 drivers hielpen :)

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-10 15:04

Neelon

FOR PONY!!!

Op maandag 09 juli 2001 14:32 schreef violator_ het volgende:
Draai je Win2K , heb je een athlon en een gf2? Download dan even de patch die dit probleem oplost van amd.com .
Waar staat die patch dan ergens bij AMD? Ik kan hem namelijk nergens vinden.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Verwijderd

Ik had dit ook nadat ik voor het eerst de goty editie geinstalleerd had en daarin zit al de nieuwste patch.

Na een paar minuten Ut gespeeld te hebben liep die vaak vast met m'n Gforce (niet op m'n oude voodoo2).

Ik heb toen m'n agp in de bios op 128 gezet. Hierna deed die nog steeds hetzelfde.

Maar nadat ik een paar weken later m'n comp opnieuw geformat en UT opnieuw erop gezet had was het probleem weg.

Misschien dat dit helpt, maar misschien ook niet :*

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-10 10:33
Op maandag 09 juli 2001 14:32 schreef violator_ het volgende:
Patch??
* Martin Sturm heeft namelijk ook nog wat probjes met video onder win2k :)
Ff kijken dus op amd.com..

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-11 21:27

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op maandag 09 juli 2001 19:16 schreef ctrl-alt-delete het volgende:
Maar nadat ik een paar weken later m'n comp opnieuw geformat en UT opnieuw erop gezet had was het probleem weg.

Misschien dat dit helpt, maar misschien ook niet :*
Een paar weken wachten duurt denk ik wat lang. :D >:)

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-10 10:33
An issue has been identified that could result in the corruption of video data shared between AGP graphics adapters and AMD Athlon or AMD Duron processors when running Microsoft Windows®2000 Professional, Windows®2000 Server, or Windows®2000 Advanced Server. This issue is independent of system chipset and has been observed when running Ziff-Davis 3D Winbench2000 and Mad Onion 3DMark 2000 in benchmarking mode.
Volgens mij heb ik dus daar last van.. Dacht eerst dat het aan mijn videokaart was. Ff deze patch gelijk proberen vanavond!
Pagina: 1