Beste Tweakers,
Ik heb hier de laatste tijd al een paar topics geopend, indien jullie mij beu raken... Mijn excuses hiervoor!
Ik heb recent mijn grafische kaart vervangen in mijn PC door een GTX1050 Ti, nu blijkt echter mijn oude processor niet meer mee te kunnen.
Het moest voorlopig maar even zo, echter heb ik nu door een financiele meevaller plots een budget van een 400-450 euro voorhanden, dat ik wil aanwenden om al de rest ook te vervangen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. eSports games en recente AAA-titels (maar uiteraard niet op hoogste settings!)?
Wat mag het systeem gaan kosten?
400-450 euro, zonder grafische kaart en scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
GTX1050Ti en mijn beeldscherm gaan mee.l
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil dat het systeem toekomstgericht makkelijk kan geupgrade worden, daarom neig ik naar AMD. Hun A4-socket wordt minstens nog tot 2020 ondersteund, wat meer opties geeft dan Intel dat elke twee jaar van socket verandert.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik denk dat ik niet te veel te eisen heb voor dit budget. Of jawel: Bang for buck!
Ga je overklokken?
Nooit gedaan, ik sta ervoor open maar heb dus geen ervaring.
Wat verwacht je van ons?
Bang for buck. Een werkende samenstelling zonder verrassingen.
Ik heb hier de laatste tijd al een paar topics geopend, indien jullie mij beu raken... Mijn excuses hiervoor!
Ik heb recent mijn grafische kaart vervangen in mijn PC door een GTX1050 Ti, nu blijkt echter mijn oude processor niet meer mee te kunnen.
Het moest voorlopig maar even zo, echter heb ik nu door een financiele meevaller plots een budget van een 400-450 euro voorhanden, dat ik wil aanwenden om al de rest ook te vervangen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. eSports games en recente AAA-titels (maar uiteraard niet op hoogste settings!)?
Wat mag het systeem gaan kosten?
400-450 euro, zonder grafische kaart en scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
GTX1050Ti en mijn beeldscherm gaan mee.l
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil dat het systeem toekomstgericht makkelijk kan geupgrade worden, daarom neig ik naar AMD. Hun A4-socket wordt minstens nog tot 2020 ondersteund, wat meer opties geeft dan Intel dat elke twee jaar van socket verandert.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik denk dat ik niet te veel te eisen heb voor dit budget. Of jawel: Bang for buck!
Ga je overklokken?
Nooit gedaan, ik sta ervoor open maar heb dus geen ervaring.
Wat verwacht je van ons?
Bang for buck. Een werkende samenstelling zonder verrassingen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1500X Boxed Wraith Spire koeler | € 174,49 | € 174,49 |
1 | ASRock A320M | € 57,05 | € 57,05 |
1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Spire I5 | € 28,91 | € 28,91 |
1 | Kingston HyperX Fury HX426C16FW2/8 | € 75,37 | € 75,37 |
1 | be quiet! System Power B8 350W | € 39,99 | € 39,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 441,76 |
Aorus Elite X570 - Ryzen 7 5700X - 32 GB DDR4 @ 3200 MHz - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC