Vastlopen Tweakers.net bij schrijven comment op telefoon

Pagina: 1
Acties:

• lololig
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-10 10:17
De pagina loopt vast op mijn telefoon (Moto G5Plus Android 7 Chrome browser) als ik een comment type (gebruik swiftkey keyboard) en het einde van het tekstvak bereikt wordt. Dan moet de pagina eigenlijk het tekstvak groter maken of de tekst scrollen, maar doet dit niet en loopt vast.

Terug gaan naar home screen en dan weer naar de webpagina zorgt er meestal voor dat het weer goed gaat en je even later ook weer kan scrollen.

Waardoor komt dit? Heb op andere paginas hier geen last van. Andere tabbladen blijven wel gewoon werken. Het is nogal vervelend omdat je op je telefoon al vrij gauw aan het onderkant van het tekstvak zit.

• rens-br
  • Laatst online: 17:54

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@lololig heb je dit probleem ook met andere toetsenborden? Ik heb op de Tweakers website in combinatie met Swiftkey ook wel eens last van vastlopers tijdens het typen.

• lololig
Ik gebruik geen andere toetsenborden, zal het anders eens proberen. maar het zou ook met Switfkey moeten werken toch? Ik vind Swiftkey nl een erg prettig toetsenbord

• rens-br
  • Laatst online: 17:54

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@lololig ik vind het ook een goed toetsenbord. Maar als je het probleem niet hebt met andere toetsenborden en wel met Swiftkey, dan weten we in ieder geval de oorzaak. Hoe het daarna opgelost kan worden is nog even de vraag, maar een devver kan daar vast meer over zeggen.

• lololig
Het heeft even geduurd voordat ik weer een lang genoege post op m'n telefoon wilde schrijven.
Na een vastloper met SwiftKey heb ik geprobeerd om te schakelen naar G-board. Toen werd het beeld zwart.
Op een nieuw tabblad geprobeerd met G-board dezelfde comment te schrijven. Toen het vakje groter moest worden begon de pagina te knipperen en werden de stukken die geüpdatet moesten worden zwart. (tekstvak)
Kennelijk ligt het niet alleen aan SwiftKey.

• lololig
Is er een indicatie of deze bug verholpen gaat worden?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

lololig schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:55:
Is er een indicatie of deze bug verholpen gaat worden?
Voor zover ik weet doen wij niets vreemds, dus als er al sprake is van een bug dan is de kans groot dat die aan de kant van SwiftKey en/of de browser ligt. Dit soort vaagheden uitzoeken is behoorlijk tijdrovend, en als niet veel mensen hier last van hebben is dat ook niet lonend (en temeer een aanwijzing dat het wordt veroorzaakt door een combinatie van factoren die grotendeels buiten onze invloedssfeer liggen).

Intentionally left blank

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

@lololig heb je bepaalde addons geinstalleerd in je Chrome browser? Deze kunnen het euvel ook veroorzaken.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• lololig
Nee heb niks extra in m'n chrome browser op m'n telefoon. Kennelijk ligt het ook niet aan het toetsenbord. Het ging namelijk met G-board ook fout. Ik snap dat zulke bugs vinden veel tijd kost.
Pagina: 1