Beste redactie, ik heb een meningsverschil met een verkoper over een V&A transactie. Ik heb een router van hem gekocht die bij aankomst hier niet aan de gang te krijgen was. Niet door mij en niet door een ingeschakelde netwerk expert. Ik heb ook nog contact gehad met de support van AVM Fritz (leverancier) maar ook dit lost het probleem niet op. Ik heb de verkoper dit gemeld en tussentijds op de hoogte gehouden. Hij wil de router alleen terugnemen na testen zijner kant hetgeen betekent dat hij mijn geld heeft en dan ook de router. Dit terwijl hij van mij eiste dat ik hem vooruit betaalde dus hij meet met twee maten.
Ik heb uitsluitend een product gekocht en dit betaald. Ik heb een product ontvangen dat niet aan de praat te krijgen valt. Ik kan er met mijn verstand niet bij wat mij te verwijten zou zijn. Lijkt mij logisch dat ik niet ook nog de router zonder terugbetaling op ga sturen. Zometeen zegt hij dat hij hem niet heeft ontvangen of wat dan ook en dan zit ik helemaal met de gebakken peren.
Ik heb uitsluitend een product gekocht en dit betaald. Ik heb een product ontvangen dat niet aan de praat te krijgen valt. Ik kan er met mijn verstand niet bij wat mij te verwijten zou zijn. Lijkt mij logisch dat ik niet ook nog de router zonder terugbetaling op ga sturen. Zometeen zegt hij dat hij hem niet heeft ontvangen of wat dan ook en dan zit ik helemaal met de gebakken peren.