Wijziging User Review Sobje ADK

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sobje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 23:36
Beste redactie, ik heb een meningsverschil met een verkoper over een V&A transactie. Ik heb een router van hem gekocht die bij aankomst hier niet aan de gang te krijgen was. Niet door mij en niet door een ingeschakelde netwerk expert. Ik heb ook nog contact gehad met de support van AVM Fritz (leverancier) maar ook dit lost het probleem niet op. Ik heb de verkoper dit gemeld en tussentijds op de hoogte gehouden. Hij wil de router alleen terugnemen na testen zijner kant hetgeen betekent dat hij mijn geld heeft en dan ook de router. Dit terwijl hij van mij eiste dat ik hem vooruit betaalde dus hij meet met twee maten.

Ik heb uitsluitend een product gekocht en dit betaald. Ik heb een product ontvangen dat niet aan de praat te krijgen valt. Ik kan er met mijn verstand niet bij wat mij te verwijten zou zijn. Lijkt mij logisch dat ik niet ook nog de router zonder terugbetaling op ga sturen. Zometeen zegt hij dat hij hem niet heeft ontvangen of wat dan ook en dan zit ik helemaal met de gebakken peren.

• CrazyBeaver
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-07 22:16
Niet reageren.

[ Voor 95% gewijzigd door Microkid op 20-09-2017 17:19 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• ADK
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09 10:29

ADK

Enfin, lang verhaal kort. Heb Bas idd aangeboden het bedrag terug te storten nadat ik de router/modem in dezelfde staat had terug ontvangen (zowel technisch als fysiek) wat voor mij een normale gang van zaken lijkt. Volgens Bas niet.

Daarna begon Bas te dreigen met een slechte review te schrijven en naar de rechter te stappen, ook prima maar verwacht van mijn kant dan niets meer. Mensen die iets van mij willen kopen lezen eerst de rest van de reviews maar en daarna wil ik de hele communicatie met Bas ook nog wel verder toelichten in een PB. Wat mij betreft blijft de negatieve review van Sobje gewoon staan

[ Voor 6% gewijzigd door ADK op 20-09-2017 22:43 ]