Advies extern beeldscherm Lenovo Y700

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views

• Cilindor
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 24-01-2018
Beste Tweakers,

Ik heb een jaar geleden een nieuwe laptop gekocht. Het gaat om de laptop: 'Lenovo Y700-15ISK'

Stats:

15" Beeldscherm 1920 x 1080

Processor: Intel(R) Core(TM) i7-6700HQ CPU @2.60Ghz

Installed RAM: 8 GB

Windows 10

Videokaart: GeForce GTX 960M

128 GB SSD
1TB HDD

Graag zou ik een extern beeldscherm willen aanschaffen om mijn game ervaring te verbeteren.

Informatie wat ik ongeveer wil:

- Mijn prijs ligt tussen de €200 - €400.

- Graag tussen de 24" - 27"

De vragen luiden;
Wat raden jullie aan als beeldscherm?
Eventueel ervaring en informatie over het aansluiten van een externe beeldscherm is gewenst, welke is het best aansluitbaar op deze laptop voor de beste kwaliteit? Waar moet ik op letten?

Met vriendelijke groeten,

'Cilindor'

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-02 17:39

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Heb je dit al geprobeerd?
En welk monitor heb je in je gedachten? levensechte kleuren (IPS) of minste lag (TN)?
categorie: Monitoren

Resolutie is niet genoemd, ik neem aan 1080P (1920x1080)? Want 4K gamen met zo'n laptop wordt wel lastig.
En waar moet er geluid uitkomen? PC-speakers? laptop? ecern beeldscherm?
Allemaal onduidelijk.

Y700 heeft volgens mij slechts één HDMI-aansluiting. Waarschijnlijk een 1.4. Dus 120 Hz kan je wel op je buik schrijven.

[ Voor 43% gewijzigd door MedionAkoya op 14-09-2017 22:22 ]

Trein?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora

Move VB-> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Geen voorstel, nauwelijks relevante eisen - dit gaat nergens heen. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.