Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game laptop 1000 - 1300

Pagina: 1
Acties:

• Beeros
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-11-2023
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Gamen (fifa 18, COD WWII, Rainbow Six)

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
tussen de 1000 en 1300 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Nee, is voor thuis gebruik. Kies voor een laptop om beneden wat te gamen ipv op zolder op een desktop te zitten.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik heb via de pricewatch naar verschillende laptops gekeken, Ook het nieuwe model van Dell spreekt mij wel wel aan. Het liefst wil ik een laptop met min 16 GB / ssd+HD / IPS beeldscherm/ I5 of I7 / en dan 1050TI of 1060.

Kunnen jullie mij advies geven over welke videokaart nodig is voor de bovengenoemde games op High te spelen? En welke laptop jullie mij adviseren.

http://www.dell.com/nl-nl...on-15-7577-laptop/cn57702

• RLFTH
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-11 18:42
De MSI GL62M 7REX-1448NL, laagste prijs in de pricewatch €1199,00

pricewatch: MSI GL62M 7REX-1448NL

Bij Wehkamp voor €999,00

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-11 22:13
Ik heb ook even gezocht en ik ga mee in het advies van @RLFTH
Als je hem nog kan krijgen voor €999.- bij Wehkamp is dat echt een goede deal.
pricewatch: MSI GL62M 7REX-1448NL

In vino veritas, in aqua sanitas

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

@JohanNL @RLFTH

pricewatch: Acer Aspire A715-71G-76Z5
Is een significant betere keuze dan de hierboven geopperde msi:
16gb ram versus 8gb van de msi
256gb ssd versus 128gb van de msi
Ips paneel versus de TN van msi
Hdmi 2.0 versus 1.4 van msi

En ook nog eens 50e goedkoper aangezien de kans dat je de msi voor 999 bij wehkamp gaat scoren ongeveer 0.1% is

[ Voor 51% gewijzigd door Switchie op 15-09-2017 03:29 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Beeros
Goedemorgen,

Die msi ziet er interessant uit. Wel mis ik daar het IPS scherm. ( is dit echt een grote meer waarde)

De acer die genoemd wordt heeft een 1050 2 gb. En valt daardoor af.

Wel blijft de Dell versie interessant. 1050 TI 4GB, 16GB en een ips scherm.

Wat te doen?

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:44
Beeros schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 06:20:
Goedemorgen,

Die msi ziet er interessant uit. Wel mis ik daar het IPS scherm. ( is dit echt een grote meer waarde)

Wat te doen?
Die Dell ziet er gewoon goed uit. Ik vind die de beste prijs-kwaliteit vergeleken met die andere. Misschien kun je op het web kijken of er al reviews zijn.

Misschien als je 200 erbij spaart zou je die van 1400 kunnen kopen. Die heeft de 1060 met 6GB en een 256 gig SSD. Ideetje misschien :)

• Beeros
De msi voor 999 euro krijgt van mij toch een lichte voorkeur. Qua prijs alleen vraag ik me af wat het verschil is qua scherm. Is ips zoveel beter in de Dell dan het scherm van de msi

• Beeros
De dell Laptop van 1400 euro vind is simpelweg echt te prijzig.

De MSI kost 999 met 1050it 2 GB zonder IPS

voor 200 euro heb ik de dell met IPS en 1050it 4 gb

Is het de 200 euro extra waard?

Verwijderd

Beeros schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:20:

Iets beter scherm, iets betere gpu.
Of het jou die 200 euro waard is, is aan jou. Overigens kun je voor de games die jij wilt spelen ook prima vooruit met een gewone 1050.

• JohanNL
Als je gewoon die Dell wilt hebben ga daar dan voor, het is ook een goede deal.
De versie met een GTX 1060 en 256GB is ook interessant, daar kun je heel fijn op gamen de komende jaren.
Volgens deze site: http://gpu.userbenchmark....i-Mobile/m164336vsm223242 is de GTX 1060 echt een heel stuk beter.

@Switchie Op de site van Wehkamp staat dat de MSI laptop nog gewoon leverbaar is, de levertijd is alleen 3 - 5 dagen.

Verwijderd

Beeros schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:20:

Een IPS scherm is alleen echt interessant als je veelal scheef achter je laptopscherm zit. Een TN paneel is opklappen, even kort positioneren en je bent klaar. In mijn opinie heb je dus niet persé een IPS scherm nodig en zou ik die €200,00 lekker in de zak houden.

Ik vind dit wel een hele interessante optie als je naar de prijsverlaging kijkt ten opzichte van andere aanbieders:

https://www.wehkamp.nl/Wi...ntent=21443-PGTPSY5ETCIHA

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2017 14:55 ]

• Beeros
Kan ik aankomende jaren met de msi vooruit wat betreft gamen?

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

JohanNL schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:43:
@Switchie Op de site van Wehkamp staat dat de MSI laptop nog gewoon leverbaar is, de levertijd is alleen 3 - 5 dagen.
Wehkamp kennende zie ik het somber in. Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk :)
Beeros schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 06:20:
Beeros schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:13:
Kan ik aankomende jaren met de msi vooruit wat betreft gamen?
Wat wil je nu precies?
De acer is geen optie, enkel om het 2gb gpu ram. De msi vind je wel interessant, ondanks het ontbreken van een ips paneel, de kleine ssd en "slechts" 8gb ram geheugen.
Vervolgens vind je ineens de Dell weer interessant, waarbij je 16gb ram en ips paneel als pro's aanhaalt.
En uiteindelijk sluit je af met de vraag hoelang je vooruit kunt met de Msi.

Als je de Acer wegstreept op basis van Gpu ram, dan heb je toch logischerwijs redelijk scherp wat de game-capaciteiten zijn bepaalde componenten?
Ik kan in ieder geval niet helemaal meer volgen wat je nu concreet zoekt...

[ Voor 7% gewijzigd door Switchie op 16-09-2017 02:21 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• JohanNL
Switchie schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 02:17:
[...]

Wehkamp kennende zie ik het somber in. Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk :)
[...]
Op de site vanavond was hij zelfs heel kort even op een levertijd van 5 - 10 dagen, nu weer op 3 - 5 dagen.
Dus ik mag wel aannemen dat er wel voorraad is en/of dat het door de leverancier word bijgevuld.

@Beeros

Ga gewoon voor de Dell, bij voorkeur die met de GTX 1060 en 256GB ssd, daar ga je geen spijt van krijgen.
Ik weet namelijk precies hoe dit gaat; als er een punt komt dat je laptop niet meer perfect aan gaat voelen ga je terug denken aan deze tijd dat je een keuze aan het maken was en denk je aan '' had ik toch maar de dell gekozen want misschien was het dan beter '' o.i.d.
Dit is wel een complex iets, niet iedereen heeft er last van maar doe jezelf een lol en kies gewoon een laptop die aan alles voldoet zonder directe bezuinigingen waarvan je onzeker bent.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Eventueel, mocht 2e hands geen probleem zijn:

V&A aangeboden: MSI GE72VR 6RF-094NL (Apache Pro)
JohanNL schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 02:44:
Ga gewoon voor de Dell, bij voorkeur die met de GTX 1060 en 256GB ssd, daar ga je geen spijt van krijgen.
Ik weet namelijk precies hoe dit gaat; als er een punt komt dat je laptop niet meer perfect aan gaat voelen ga je terug denken aan deze tijd dat je een keuze aan het maken was en denk je aan '' had ik toch maar de dell gekozen want misschien was het dan beter '' o.i.d.
Sluit ik me overigens volledig bij aan.
Geheugen kun je wellicht op den duur bijprikken en de ssd is ongetwijfeld te vervangen, een gpu en beeldscherm wordt lastiger.
Als je dan toch bereid bent een vrij stevig bedrag uit te geven, doe het dan liever in een keer goed.
Er vanuit gaande dat je op den duur toch ram bijprikt en de ssd vervangt, ben je het geld ook "kwijt"

[ Voor 70% gewijzigd door Switchie op 16-09-2017 03:29 ]

Verwijderd

De dell met 1060 is a. Boven zijn budget, en b. Overkill voor games als fifa en cod 😂

• Beeros
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 10:18:
De dell met 1060 is a. Boven zijn budget, en b. Overkill voor games als fifa en cod 😂
Thx

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51
Beeros geeft aan dat de dell met 1060 te duur is en jullie pushen hem alsnog best hard die richting in. Help je toch weinig mee lijkt me.

Ik zou de 200 extra niet uitgeven persoonlijk. Zeker niet voor IPS ipv TN. Daarnaast is de MSI prima om jouw games te spelen en is de aanbieding erg scherp.

• Beeros
Dank voor de fijne antwoorden. Ik ga vandaag de MSI bestellen
Pagina: 1