Ik zoek een?
Ik zoek een monitor om dagelijks te gebruiken, omdat mijn huidige monitor stokoud is (en ook op het punt van overlijden staat). Waar ik zelf op had gezocht in de Pricewatch:
- Max. €200
- 1920x1080 & 16:9 (Ultrawide komt al snel klein op mij over)
- Refresh rate min. 60hz
- IPS / PLS (PLS is IPS, maar dan van Samsung, right?)
- Min. 25 inch, geen maximum (dat komt vanzelf met de prijs)
Daarnaast is het fijn als 'ie in hoogte verstelbaar is, maar dat is geen dealbreaker.
Wat is je budget?
Zeker niet meer dan €200.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb thuis een Samsung TV staan, welke prachtig beeld geeft. Dat geldt ook voor mijn Samsung Galaxy S7 > Naar mijn mening een prachtig scherm.
Het moge duidelijk zijn dat ik de kwaliteit van Samsung zeker fijn vind, alleen dat is wederom geen dealbreaker.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dagelijks gebruik: Films en series kijken, office gebruik, en héél af en toe een game, ook al zijn mijn eisen qua games niet zo hoog - ik heb Assassin's Creed gespeeld op mijn huidige model, pricewatch: HP L1950 Zilver .
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kwam uit op twee keuzes:
pricewatch: BenQ BL2706HT Zwart
pricewatch: Samsung 27F350FHU Zwart
De benQ monitor is in hoogte verstelbaar en heeft een hogere refresh rate, waar de Samsung een snellere responstijd heeft, en ja, het is een Samsung.
Ik sta iig open voor andere suggesties
PS komt één van de twee inclusief kabel (HDMI, DVI, VGA, I couldn't care less)?
Ik zoek een monitor om dagelijks te gebruiken, omdat mijn huidige monitor stokoud is (en ook op het punt van overlijden staat). Waar ik zelf op had gezocht in de Pricewatch:
- Max. €200
- 1920x1080 & 16:9 (Ultrawide komt al snel klein op mij over)
- Refresh rate min. 60hz
- IPS / PLS (PLS is IPS, maar dan van Samsung, right?)
- Min. 25 inch, geen maximum (dat komt vanzelf met de prijs)
Daarnaast is het fijn als 'ie in hoogte verstelbaar is, maar dat is geen dealbreaker.
Wat is je budget?
Zeker niet meer dan €200.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb thuis een Samsung TV staan, welke prachtig beeld geeft. Dat geldt ook voor mijn Samsung Galaxy S7 > Naar mijn mening een prachtig scherm.
Het moge duidelijk zijn dat ik de kwaliteit van Samsung zeker fijn vind, alleen dat is wederom geen dealbreaker.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dagelijks gebruik: Films en series kijken, office gebruik, en héél af en toe een game, ook al zijn mijn eisen qua games niet zo hoog - ik heb Assassin's Creed gespeeld op mijn huidige model, pricewatch: HP L1950 Zilver .
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kwam uit op twee keuzes:
pricewatch: BenQ BL2706HT Zwart
pricewatch: Samsung 27F350FHU Zwart
De benQ monitor is in hoogte verstelbaar en heeft een hogere refresh rate, waar de Samsung een snellere responstijd heeft, en ja, het is een Samsung.
Ik sta iig open voor andere suggesties
PS komt één van de twee inclusief kabel (HDMI, DVI, VGA, I couldn't care less)?