Toon posts:

Speakers & versterker voor technics sl 1700 mk2

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond

Onlangs kocht ik een de technics sl 1700 mk2 platenspeler. Ik had graag geweten welke speakers en versterker / hifi set jullie mij zouden kunnen aanraden.

Voorlopig dacht ik aan de klipsch rp 160m speakers met de YAMAHA R-N301 versterker.

Alle reacties

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:55

13art

Moderator Mobile
En waarom denk je daar aan? Wat wil je er mee gaan afspelen? Waar komen ze te staan? Hoe groot is de ruimte? Wat is je budget, etc. Dit is wel erg karig wat betreft informatie.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Verwijderd

Topicstarter
De pick up staat in m'n kamer. Ik ben zelf vooral een groot muziekliefhebber en ken niet zo veel af van de apparatuur.

Mijn budget is een 700-800 euro. Ik luister naar allerhande muziek - van klassieke rock tot dub, house en techno.

Verwijderd

Topicstarter
Over Klipsch las ik veel positieve reviews en de versterker van Yamaha leek me hiervoor geschikt.

Verwijderd

Topicstarter
De ruimte is ongeveer 25 vierkante meter groot

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En er is een edit knop als je zelf de laatste poster bent ;)
Zo wordt het gezien als onnodig je topic kicken, wordt niet op prijs gesteld ;)

Welkom op GoT btw :)
Weet dat we hier verwcahten dat je zelf onderzoek doet en dan pas vraagt. Snap dat je er niet veel vanaf weet, maar daar kun je ook iets aan doen :)
Dus ga reviews lezen, zoek op google, etc, en vraag dan pas. Zoek ook vooral naar klankkleur van speakers en evt versterker. Er is heel veel goeds op de markt in je budget.
Maar de belangrijkste tip: neem je platenspeler en favoriete muziek mee naar de winkel en luister zelf wat je het mooiste vind klinken. Want muzieksmaak en geluidssmaak is heel persoonlijk

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:57

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea

Wise enough to play the fool

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:49

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Het is belangrijk om zelf speakers te beluisteren, zoals @The Eagle ook al zegt. Daarnaast is het van belang om te weten wat je er nog meer mee wilt beluisteren. Films en series, bijvoorbeeld? Dan heb je geen versterker nodig, maar een receiver.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1