Toon posts:

Dit exemplaar van microsoft is niet geactiveerd.

Pagina: 1
Acties:
  • 2.074 views

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Na de laatste update van Windows 10 op de laptop krijg ik in de microsoft programma’s onderstaande melding.
"Dit exemplaar van microsoft is niet geactiveerd. U hebt nog 22 dagen om te activeren. Controleer of u verbonden bent met het bedrijfsnetwerk etc. etc.".

Ja ik weet het, het is niet legaal. Maar wat gebeurd er na die 22 dagen? Werkt Word, Excel, Outlook dan niet meer? Of kun je gewoon blijven werken met die programma's.
Is de bewuste melding te verwijderen en hoe?

Of moet er toch maar een legale versie van Microsoft Office aangeschaft worden en kan deze over de huidige versie geplaatst worden.

Graag advies, tips, hulp etc.

Alvast bedankt.

Alle reacties

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 10:24
Het gaat dus om Microsoft Office, en niet om Windows 10?

Iniedergeval. Na de periode zal functionaliteit beperkt zijn - bijna onbruikbaar als het me goed bij staat. Enige wat helpt is een key kopen.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• ed737
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 11:03
Ik denk niet dat je hier veel hulp voor niet legale software hoeft te verwachten.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:53
in het geval van office kun je ook een abo afsluiten a 10 euro pm

in het geval van student is dat 4 euro per jaar voor alleen office

maar ik twijfel of dit office is of toch windows 10...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dat Windows 7,8,10 gewoon legaal gebruiken ! gaat hem om office, dan kun je iets als LibreOffice installeren. dat is gratis. maar ik haal uit je bericht dat het om besturingssysteem gaat. ik geef daar verder geen advies in, alleen betaal gewoon. als dat illegale spul, is nu niet meer nodig, voor paar tientjes heb je legaal al een key.
(vaak is een illegale download ook vol met allerlei shit)

Dus koop een legale key, en download als nodig direct bij Windows !

[ Voor 8% gewijzigd door Hackus op 14-09-2017 17:47 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:19
Hackus schreef op donderdag 14 september 2017 @ 17:46:
Dat Windows 7,8,10 gewoon legaal gebruiken ! gaat hem om office, dan kun je iets als LibreOffice installeren. dat is gratis. maar ik haal uit je bericht dat het om besturingssysteem gaat. ik geef daar verder geen advies in, alleen betaal gewoon. als dat illegale spul, is nu niet meer nodig, voor paar tientjes heb je legaal al een key.
(vaak is een illegale download ook vol met allerlei shit)

Dus koop een legale key, en download als nodig direct bij Windows !
Als je toch over legaal begint, dan heb je geen key voor een paar tientjes...mar ben je al snel 140euro verder (voor Windows zelf).

Ik vraag me echter wel af of het hier over Office gaat of Windows.

Windows 10 zonder key; geen enkel probleem...alleen was cosmetische beperkingen. Tevens gewoon legaal te downloaden vanuit Microsoft.

Office zonder geldige key gaat volgens mij niet meer normaal werken. Of de key aanschaffen of een alternatief zoeken.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je posthistory laat ook iets te wensen over; Oftice 2007 nog in gebruik (alle support is al verlopen hierop), licentie-meldingen omdat er dingen niet gekocht zijn.

Ik adviseer je eens rond te kijken op de site van Microsoft, je in te lezen in actuele versies en virussen en dan moderne software kopen.

@eric.1 Voldoende topics te vinden over keys van enkele tientjes.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wij verschaffen geen ondersteuning bij illegale software. Dicht.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.