Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• daantjecool
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 20-03 16:54
Mijn vraag:
beste mede tweakers,
Ik moet binnenkort een nieuw abonnement samenstellen, en ik zit nu te denken aan een iPhone se 128GB; niet omdat ik perse een iPhone wil, maar meer omdat ik graag een kleinere telefoon wil met veel opslag. Mijn vraag luidt nu eigenlijk vooral: als ik nu een twee jarig abonnement afsluit met deze iPhone, zou mijn iPhone se dan toekomst bestendig genoeg zijn voor de komende twee jaar?

Bij voorbaat dank,
Daantjecool

Alle reacties

• Undertaker2
  • Registratie: januari 2000
  • Nu online
Ja, geen probleem. Hardware is prima snel en dat is ie over 2 jaar ook heus nog wel.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• 26779
  • Registratie: maart 2019
  • Niet online
8)7

• 7Sins
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 24-03 18:05
Je kan eventueel ook overstappen naar sim-only en dan heb je de regie in eigen handen wat betreft telefoon keuze/budget en wanneer je een nieuwe wilt.
Zo kan je 2ehands een iPhone 6 al kopen voor een lagere prijs van een iPhone SE.
Op sim-only gebied zijn er ook heeel aantrekkelijke deals te krijgen

• Sluw
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 17:39
quote:
7Sins schreef op donderdag 14 september 2017 @ 17:13:
Je kan eventueel ook overstappen naar sim-only en dan heb je de regie in eigen handen wat betreft telefoon keuze/budget en wanneer je een nieuwe wilt.
Zo kan je 2ehands een iPhone 6 al kopen voor een lagere prijs van een iPhone SE.
Op sim-only gebied zijn er ook heeel aantrekkelijke deals te krijgen
De iPhone SE is alleen wel toekomstbestendiger doordat deze iPhone 6S hardware heeft. Prima telefoontje dat nog zeker 2 jaar mee kan. Anders zou Apple hem ook niet meer zelf verkopen denk ik.

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 19:27
Dat ligt een beetje aan je verbruik, en dat specificeer je niet..
Dus, vertel, wat wil je met het ding gaan doen?
Trouwens, een iPhone nemen omdat je een kleine telefoon wilt? Er zijn meer kleine telefoons op de markt.

Nat-Water wijzigde deze reactie 14-09-2017 17:16 (31%)

Naar verhalen over Van Gogh luister ik maar met een half oor.

• NO_Excuses
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 05-03 20:40
Als je een telefoon een langere tijd wil gebruiken is de iPhone SE een prima keuze. iPhones worden vrijwel altijd langer ondersteund dan hun Android tegenhangers.

• daantjecool
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 20-03 16:54
quote:
Nat-Water schreef op donderdag 14 september 2017 @ 17:15:
Dat ligt een beetje aan je verbruik, en dat specificeer je niet..
Dus, vertel, wat wil je met het ding gaan doen?
Trouwens, een iPhone nemen omdat je een kleine telefoon wilt? Er zijn meer kleine telefoons op de markt.
ik ben een scholier, die ze telefoon best wel vrij intensief gebruikt (snapchat, whatapp enzo). Ik weet dat er inderdaad meer kleine telefoons op de markt zijn, maar dit leek mij wel een vrij goedkope deal; vooral met het grote geheugen, wat voor mij handig is.

• Vaniska
  • Registratie: juni 2013
  • Nu online
Heb zelf de SE, weliswaar 64GB maar bevalt prima. Snapchat, Insta etc. gaat perfect. Ik ga nu zelf wel kijken voor een 8 omdat ik nu wel een keer toe ben aan een groter scherm :)

“Never underestimate the determination of a kid who is time-rich and cash-poor.”

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Nu online
Ik heb vandaag toevallig voor een vriend de iPhone 6 gerepareerd, maar god wat is dat ding traag. Volgens mij zit hier een processor in die een generatie nieuwer is, nou daar zou ik geen twee jaar mee kunnen leven.

• knarfyboy
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 18:22
quote:
NotSoSteady schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:35:
Ik heb vandaag toevallig voor een vriend de iPhone 6 gerepareerd, maar god wat is dat ding traag. Volgens mij zit hier een processor in die een generatie nieuwer is, nou daar zou ik geen twee jaar mee kunnen leven.
Maar de se is sneller dan de 6. Ik had een gewone 6 voor de se en de se is veel sneller. Duidelijk merkbaar.

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Nu online
quote:
knarfyboy schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:56:
[...]

Maar de se is sneller dan de 6. Ik had een gewone 6 voor de se en de se is veel sneller. Duidelijk merkbaar.
Dat snap ik, maar misschien kom je volgend jaar al in dezelfde problemen.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

Ja Daan, Maak je niet druk. een SE met 128gb kun je nog 2 jaar van genieten.

Vergelijken met iPhone 6 is echt zinloos !

Een 5s-6-6s-SE etc zijn alle klaar voor iOS11, wat publiekelijk pas volgende week uitkomt.

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• P_Tingen
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22-03 08:33

P_Tingen

omdat het KAN

quote:
daantjecool schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:42:
[...]
ik ben een scholier, die ze telefoon best wel vrij intensief gebruikt (snapchat, whatapp enzo). Ik weet dat er inderdaad meer kleine telefoons op de markt zijn, maar dit leek mij wel een vrij goedkope deal; vooral met het grote geheugen, wat voor mij handig is.
Alternatief zou de product: Samsung Galaxy A3 (2017) of de product: Sony Xperia X Compact kunnen zijn. Beide kleine telefoons. SD-kaart erin en gaan. Vooral de A3 is (volgens Bellen.com) goedkoper dan de iPhone SE.

... en gaat over tot de orde van de dag

• coenox
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 14:44
quote:
NotSoSteady schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:35:
Is hij wel goed? Ik heb een 6 en geen probleem met snelheid.
Ja hoor, als je er niet intensief super zware games op wil gaan draaien ofzo is het een meer dan prima toestel. :) Staat gelijk aan een 6S qua performance maar dan iets kleiner. De 6S is nog snel, zeker onder iOS 11. Dus de SE ook.

• AppleFangirl
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 23-03 18:59
Ja hoor dat lijkt me een prima keuze. iPhones zijn veel duurzamer dan Android toestellen die vaak al binnen een jaar gaan stotteren en doen. Bovendien heb je in die prijsklasse op een Android toestel nauwelijks upgrades. De SE is van binnen een 6s. Ik heb nu bijna twee jaar een 6s. Hartstikke snel ding (ik kwam van de 4s en dat was dus behoorlijke verbetering) en goeie camera. Bij de SE heb je echt veel voor een goeie prijs.

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True