Aansluiting voor beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

• Lennert_S
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-01 14:36
Beste tweakers,

Ik ga waarschijnlijk één van de Samsung schermen kopen uit onderstaande vergelijking maar dan twee maal 8) . Ik heb goede reviews gelezen (op hardware info) en deze lijken mij geschikt voor de dingen die ik er mee wil (designen en gamen). (Ik weet dat ik (op dit moment) geen gebruik kan maken van de Freesync. Zonde maar het zit er nou eenmaal bij)
https://tweakers.net/pric...are/560207;731283;534391/

Nu is mijn eerste vraag; Zien jullie verschillen tussen deze schermen op de halve inch en de voet na. Met name de 350 en 352 lijken exact hetzelfde. De prijsvermelding van de 352 heeft een nieuwere prijsvermelding maar ik weet niet of dat komt omdat deze nieuwer is of dat deze wellicht slecht verkrijgbaar was. Ik zie hem namelijk nog steeds alleen bij Coolblue en kan er op het internet maar weinig over vinden.

Dan mijn tweede vraag. Op mijn werk heb ik sinds kort de beschikking over 2 monitors en zou dit thuis ook graag willen. Nu heeft mijn MSI GTX 970 slechts 1 HDMI uitgang en beschikken de 3 samsung schermen niet over DVI of Displaypoort. Hoe kan ik nu het beste 2 schermen op mijn PC aansluiten?

-HDMI van mijn moederboard
-Omzetten van HDMI naar DVI
-Omzetten van HDMI naar Displaypoort
-HDMI splitter
-VGA (betwijfel het)
-Of is dit een reden om een ander scherm te zoeken?

Alsvast bedankt voor de reacties.

[ Voor 4% gewijzigd door Lennert_S op 14-09-2017 16:46 ]