Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kan netwerkbrug niet verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-11 14:50
Hoi,

Ik zit met een probleem. Ik heb geprobeerd om met een 'open' netwerk (waar je wel voor moet inloggen) en netwerkbrug te maken. Dus Wifi omzetten in een bekabeld internet signaal (voor de ps4). Dit heb ik gedaan met mijn laptop en een usb-internet dongeltje (laptop heeft geen internet-uit).

Dat lukte al niet maar dat terzijde. Ik wil echter de brug verwijderen maar dit gaat gewoonweg niet (zie screenshot).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kce8pvd.png

Het probleem is dat ik nu ook geneens meer gebruik kan maken van puur mijn wifi-adapter. Zodra ik de usb-dongle verwijder dan heb ik geen internet. Heel raar. Hij blijft zeggen dat ik verbonden bij met Ethernet 2. Terwijl ik feitelijk het internet via Wifi binnenhaal.

Iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen. Die hele bridge kan met gestolen worden. Wil gewoon dat de laptop het weer normaal doet. Kan er zo niks mee als ik straks thuis ben.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gewoon Ethernet 3 verwijderen toch?

• Errieseeka
Nee dat deed hem niet. Maar weet niet wat ik nu wel gedaan heb maar het is gefixt. Thread kan weg dus. Was al een uur bezig. Thanks

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Errieseeka
You could manually delete network bridge from Device Manager. Simply select the bridge entry under the Network Adapters section and click Uninstall.
If you have connectivity problems after doing this manual removal, the network adapter’s protocols may still be disabled. On the Network Connections window, right-click the adapter and click Properties. Then enable the desired protocols, or at least TCP/IP, and click Close.
Om het een beetje nuttig te maken voor de zoekresultaten....

• Errieseeka
Ja dat heb ik ook gezien en geprobeerd. Nja ik vind t allemaal prima. Het werkt weer

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Yes! Da's de èchte tweaker

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Pagina: 1